שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מערכת CRM-מערכת ניהול לקוחות יעילה
מערכת CRM הינה מערכת שמוטמעת בכל חברה ובכל ארגון היום, לא משנה הגודל של אותו ארגון או התחום בו הוא עוסק
שירות לקוחות | צילום: tsyhun, שאטרסטוק

הסיבה היא ברורה למדי – מדובר במערכת ניהול לקוחות יעילה ומסודרת שמסנכרנת בין כל המערכות בעסק ומסייעת לו לפעול בצורה אחידה ולהגדיל מכירות. 

כמעט ואין היום חברה, גדולה או קטנה, שאינה משתמשת בשירותיה של מערכת CRM ומייעלת את העבודה הפנים ארגונית ואת מערכת ניהול הלקוחות שלה. 

עוד מבחזית החדשות

מערכת ניהול לקוחות עם הרבה מאוד יתרונות:

מערכת CRM בנויה מכמה שירותים רלוונטיים שמסייעים לעקוב אחר מסע הלקוח מהפניה הראשונה שלו ועד למכירה או לאי מכירה ולבדוק את כל בפעולות שנלקטו בדרך לצורך שימור ושיפור הפעולות.

למערכת יתרונות רבים ולכן היא מוטמעת בכל כך הרבה ארגונים ואם טרם הטמעתם אותה בארגון שלכם, הנה מספר יתרונות בולטים של מערכת CRM:

  • המערכת מאפשרת ניהול של תהליכי השיווק וביצוע בקרה עליהם. ניתן לבצע דרכה תהליכי שיווק דיגיטליים ולבדוק את האפקטיביות של כל אחד ואחד מהם מבחינת תוצאות, נתוני חשיפה ולבצע בקרה שוטפת בכדי להחליט באיזו דרך שיווקית להמשיך לפעול.
  • המערכת היא מערכת ניהול לקוחות שמאפשרת לאסוף את המידע על הלקוחות מהפניה הראשונה שלו (ליד) ולעקוב אחר הטיפול בו בכדי לבדוק אם הפך ללקוח משלם וחוזר ואם כן- לשמר אותו ולבצע את המהלך על לקוחות נוספים ואם לא- לבדוק למה לא ואיך ניתן להפוך אותו ללקוח משלם וחוזר. בנוסף לאיסוף הלידים המערכת מאפשרת לאגד את הלקוחות הקיימים תחת מועדון לקוחות ולסמן את הלקוחות המועדפים בכדי לשלוח להם ברכות, פרסומים נקודתיים ופניות לחדש את הקשר במקרים בהם לא ביצעו רכישה זמן רב.
  • בתוך המערכת קיימת האפשרות להוציא דוחות על מנת למדוד את כל אחת מפעולות השיווק. ניתן להפיק דוח לפי פרמטרים נבחרים ולייצר דוח מדויק לזמן ספציפי בכדי להשוות אותו לדוח בזמן אחר ולבצע מעקב ודיוק של תהליכי שירות, תהליכי מכירה וחוויית לקוח.
  • מערכת CRM הינה מערכת דיגיטלית מתקדמת שמאפשרת חתימה דיגיטלית, סריקה ושמירה של מסמכים בתוך המערכת וכך הסיכויים לסגור עסקה בצורה מיידית גדלים שכן הניירת הרלוונטית נשלחת ללקוח הוא חותם ומחזיר והנתונים נשמרים בתוך המערכת לשימוש עתידי.

אלו רק ארבעה יתרונות של מערכת CRM אך ישנם יתרונות רבים אחרים, שכן מדובר במערכת הטובה ביותר להתנהלות מול הלקוחות החיצוניים אבל גם להתנהלות הפנים ארגונית. מערכת CRM אמנם מוגדרת במטרתה הראשונית בתור מערכת ניהול לקוחות אך גם מבחינת המחלקו הפנימיות בארגון- מחלקת שכר והנהלת חשבונות, מחלקת משאבי אנוש, מחלקת שיווק וכדומה- היא מאפשרת סנכרון מלא של הנתונים ומעקב כך שאפשר למדוד את הפעילות של כל אחד מהעובדים ולעדכן אותה בתוך המערכת (כולל תלושי שכר, ימי חופש, סגירות של לקוחות ועוד)

מערכת CRM מאפשרת לכל ארגון ולכל חברה לדייק את ההתנהלות שלה, לשמר ולשפר את מה שצריך, להגדיל את מספר הלקוחות המתעניינים ולהפוך אותם ללקוחות משלמים וחוזרים וכל זה בתוך מערכת אחת יעילה במיוחד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים