שיתוף
תגובות
כללי » בוט וואטסאפ לעסקים: כל מה שצריך לדעת
ככלל, בוט הוא למעשה רובוט אשר פועל בעזרת תוכנה שכל תפקידה הוא לתקשר באמצעות פקודות פשוטות המוגדרות מראש
בוט וואטסאפ לעסקים | צילום: Freepik

למעשה, על מנת ליצור בוט וואטסאפ לעסקים, הרי שדרוש לפנות לשירותיו של מפתח שיגדיר את אותן פקודות לבוט וכך, יפעל הבוט בהתאם. על כן, כאשר מדובר על אוטומציות לוואטסאפ, הבוט ידע ליצור שיחה בצורה אוטומטית בעזרת שימוש בתסריט שיחה שהוגדר עבורו מראש. למשל, הלקוח שואל את הבוט שאלות כאלו ואחרות, והבוט מעניק לו מענה על פי התשובות שהוזנו לו בטרם עת. במילים אחרות – בוט וואטסאפ לעסקים הפך יחד עם חלוף השנים האחרונות לאחד מהכלים היעילים ביותר עבור כל אותם עסקים אשר מעוניינים לשרת את קהל היעד שלהם 24/7, לשפר את מחזורי המכירות בחנות, או לחילופין לשמור על קשר עם קהל הלקוחות גם לאחר מעמד הרכישה וכל זה, מתבצע בעזרת האפליקציה הפופולרית שיש לכל אחד ואחת מאיתנו בטלפון הסלולרי. 

איזה עסקים צריכים בוט וואטסאפ?

בעידן המודרני של היום, רבים הם העסקים אשר מוצאים את הבוט בתור אחד מהאמצעים היעילים והאפקטיביים ביותר לתקשורת רציפה עם הלקוחות, במהירות המירבית. לאור העובדה הפשוטה כי זמן תגובה בעולם של היום הוא משמעותי במיוחד, ולא כל עסק יכול להרשות לעצמו להחזיק בעובד שיעשה את המטלה הזו בלבד. בשורה התחתונה – מדובר על פתרון אפקטיבי, זול ויעיל במיוחד. בוט וואטסאפ לעסקים יכול להתאים כמעט לכל עסק באשר הוא, בין אם מדובר על חברות פרטיות, ציבוריות, חנויות אונליין, מוסדות ממשלתיים וכיוצא בכך. 

עוד מבחזית החדשות

היתרונות של בוט וואטסאפ לעסקים

כפי שבוודאי כבר הספקתם להבין, בוט וואטסאפ לעסקים מתלווה אל שורה רחבה של יתרונות, ביניהם תוכלו לפגוש ב:

• מענה מהיר ללקוחות, גם מחוץ לשעות הפעילות – בוט וואטסאפ יכול להעניק מידע ראשוני ללקוחות גם בעת בה העסק סגור ובמהירות מיידית. לכן, מדובר על אחת היתרונות הבולטים ביותר שמתלווים אל השימוש בו, מהסיבה הפשוטה כי הלקוח מעוניין לקבל מידע בזמן אמת, מה שמתאפשר על ידי בוט שיוצר תקשורת דו כיוונית ומאפשר ללקוח לקבל את המידע בכל זמן שנוח לו, מבלי המתנה מיותרת. 

• סקרים ומבדקי שביעות רצון – אפשרות נוספת ושימושית לא פחות של בוט וואטסאפ תבוא לידי ביטוי בביצוע סקרים ומבדקי שביעות רצון. חשוב לציין כי מדובר על עקרונות מפתח מרכזיים אשר עוזרים לא פעם לעסקים לקבל אומדן אודות טיב השירות, במטרה לשפר את מערך שירות הלקוחות לעתיד. 

• חיסכון ניכר בעלויות – בוט וואטסאפ הוא למעשה נציג שירות וירטואלי שזמין לקהל הלקוחות שלכם סביב השעון, מה שאומר שתוכלו לחסוך בתשלום לאדם שיענה לשאלות השונות של הלקוחות שלכם וייתן שירות על בסיס תשלום שעתי. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים