שיתוף
תגובות
חדשות » הסלמה בצפון וירי מאסיבי לעבר ישובים | צה"ל חיסל עשרות פעילי חיזבאללה
העיניים לצפון?
:"אל-ג'זירה": 9 בני אדם נהרגו בשתי התקיפות בלבנון. היעד שהותקף: חוליה מופללת של חיזבאללה
חיסול ממוקד במגדל אל דאפר במרכז עזה | צילום: רשתות לפי סעיף 27א׳

חיזבאללה הודיע על מותם של שלושה מפעיליו, עלי עבאס יזבכ, עלי מחסן עקיל הרוג וחוסיין עלי זהור מדרום לבנון, שנהרגו "כשהידים בדרך לירושלים". לפי ארגון הטרור, עד כה נהרגו כ-256 מפעיליו מתחילת המלחמה.
בנוסף, תנועת "אמל" הלבנונית, שנלחמת גם היא מול ישראל מאז 7 באוקטובר, הודיעה כי שניים מפעיליה נהרגו בתקיפת צה"ל בא-נאקורה שבדרום לבנון. הפעילים, עלי אחמד מהדי וחוסיין אחמד ג'היר, נהרגו בתקיפה שבה חוסלה חוליית מחבלים.
דובר צה"ל אישר את התקיפה, והודיע כי חוליית מחבלים נוספת, ששהתה במבנה צבאי של חיזבאללה, חוסלה באזור טיר חרפא. לפי דיווח של רשת הטלוויזיה הסעודית "אל-ערביה", אחד מהפעילים של חיזבאללה נהרג בתקיפה בא-נאקורה, והשני בתקיפה בטיר חרפא.

צה"ל אישר כי תשעה בני אדם נהרגו בתקיפות של חוליות מחבלים בטיר חרפא ובא-נאקורה שבדרום לבנון. לפי צה"ל, המחבלים שחוסלו בטיר חרפא שהו במבנה צבאי, והותקפו על ידי מטוסי קרב של חיל האוויר.

גורם רפואי מסר לרשת הקטארית "אל-ג'זירה" כי 9 בני אדם נהרגו בשתי התקיפות בא-נאקורה וטיר חרפא שבדרום לבנון. לפי הדיווחים, שישה נהרגו בטיר חרפא ושלושה נוספים בא-נאקורה. היעד שהותקף בא-נאקורה הוא חוליה מופללת של חיזבאללה.
בתמונה מלבנון נראה רכב השייך "לרשות הבריאות האסלאמית" שהותקף בטיר חרפא. בשבוע שעבר האשים צה"ל כי הרשות משמשת את חיזבאללה ואת התנועה הפוליטית אמל – שנלחמת גם היא בישראל – לצורכי טרור בדרום לבנון.

בלבנון מדווחים על ארבעה הרוגים כתוצאה מתקיפה של צה"ל נגד "בית קפה" בא-נאקורה שבדרום המדינה. לפי אל-אחבאר, בתקיפה נפגע אופנוע שחנה ליד בית הקפה. בלבנון דווח גם על תקיפה בטיר חרפא.

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. היי, אני כל כך מתרגשת לקבל בחזרה את הנישואים השבורים שלי ואת בעלי בחזרה אחרי שהוא עזב אותי ואת שני הילדים שלנו בשביל אישה אחרת. אחרי 8 שנות נישואים, בעלי ואני ניהלנו ויכוח אחד עם השני עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם יותר. ניסיתי להיות חזקה רק בשביל הילדים, אבל לא יכולתי לשלוט בכאבים שעינו אותי, הלב שלי התמלא עצב וכאב, כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושבת עליו כל יום ולילה ואני תמיד רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרדת והייתי צריכה עזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אפטה יכול לעזור לי לחזור מהר , אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה, ואז הוא עשה לי (Love Spell). 48 שעות לאחר מכן, בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי ולילדים, כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. אז, מאותו יום ואילך, נישואינו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט. ד"ר אפטה הוא גלגל כישוף אמיתי ועוצמתי שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדים שלי בעת צרה אם אתה כאן וצריך את האקס שלך בחזרה או את בעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, צור קשר עם הקוסם החזק הזה עכשיו. הנה איש הקשר שלו: שלח לו דוא"ל בכתובת:[email protected], אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך Whatsapp או Viber עם המספר הזה (+447307347648), תודה

  2. היי, אני כל כך מתרגשת לקבל בחזרה את הנישואים השבורים שלי ואת בעלי בחזרה אחרי שהוא עזב אותי ואת שני הילדים שלנו בשביל אישה אחרת. אחרי 8 שנות נישואים, בעלי ואני ניהלנו ויכוח אחד עם השני עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם יותר. ניסיתי להיות חזקה רק בשביל הילדים, אבל לא יכולתי לשלוט בכאבים שעינו אותי, הלב שלי התמלא עצב וכאב, כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושבת עליו כל יום ולילה ואני תמיד רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרדת והייתי צריכה עזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אפטה יכול לעזור לי לחזור מהר , אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה, ואז הוא עשה לי (Love Spell). 48 שעות לאחר מכן, בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי ולילדים, כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. אז, מאותו יום ואילך, נישואינו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט. ד"ר אפטה הוא גלגל כישוף אמיתי ועוצמתי שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדים שלי בעת צרה אם אתה כאן וצריך את האקס שלך בחזרה או את בעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, צור קשר עם הקוסם החזק הזה עכשיו. הנה איש הקשר שלו: שלח לו דוא"ל בכתובת:[email protected], אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך Whatsapp או Viber עם המספר הזה (+447307347648), תודה

  3. I genuinely savored the work you've put forth here. The outline is refined, your authored material trendy, however, you seem to have obtained some trepidation about what you wish to deliver next. Assuredly, I will revisit more regularly, akin to I have nearly all the time, provided you maintain this upswing.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים