שיתוף
תגובות
חדשות » נתניהו: מספר האזרחים שנהרגו בעזה נמוך בהרבה מהדיווחים | "בדרך לפעולה ברפיח"
השקר הפלסטיני
הנייה הבהיר: "לא נקבל הסכם שלא מסיים את המלחמה״ | דובר צה"ל: "מנהיגי חמאס מסלימים את המצב בעזה ובשטחים בשל הרמדאן כדי להתסיס את השטח
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

אחרי שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן נשא נאום אנטי-ישראלי מובהק ותקף רק את ישראל שאחראית ל 31 אלף האזרחים שנהרגים בעזה, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בריאיון לאתר "פוליטיקו" האמריקני כי מספר האזרחים ההרוגים ברצועה "נמוך בהרבה" מזה שעליו דיווח משרד הבריאות של חמאס.

חמאס טוען כי כמעט 31 אלף פלסטינים נהרגו ברצועה מאז 7 באוקטובר, כש-72% מהם נשים וילדים – אך נתניהו אמר כי "צה"ל הרג לפחות 13 אלף מחבלים בעזה", ושיותר אזרחים נהרגו בתחילת המלחמה בגלל התקיפות האוויריות העצימות. ראש הממשלה האשים את חמאס במותם של האזרחים הפלסטינים.

עוד אמר נתניהו כי ישראל מאוד קרובה לניצחון. "ברגע שנתחיל בפעולה צבאית נגד גדודי הטרור הנותרים ברפיח, זה עניין של שבועות עד לסיום השלב האינטנסיבי של הלחימה. פעולה ברפיח היא המפתח להבסת חמאס", אמר ראש הממשלה, שהציב טווח זמן של ארבעה עד שישה שבועות מרגע הכניסה לעיר שבדרום הרצועה. לדבריו, "השמדנו שלושה רבעים מגדודי חמאס, לוותר עכשיו יהיה אבסורד. זה כמו להשאיר רבע מדאעש במוסול. הוא ימקם את עצמו מחדש ויתחיל מחדש".
נתניהו הביע סקפטיות באשר להסכם חדש עם חמאס להפסקת אש ושחרור חטופים. "כרגע חמאס לא רוצה להגיע להסדר עם ישראל", הוא אמר. "האסטרטגיה שלהם היא להגביר את הלחץ הבינלאומי על ישראל ולשכנע את הקהילה הבינלאומית למנוע ממנה להביא לתבוסה סופית של מחבלי חמאס. חמאס רוצה להתארגן ולהשתלט שוב על רצועת עזה ולהתחיל מחדש".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. היי, אני כל כך מתרגשת לקבל בחזרה את הנישואים השבורים שלי ואת בעלי בחזרה אחרי שהוא עזב אותי ואת שני הילדים שלנו בשביל אישה אחרת. אחרי 8 שנות נישואים, בעלי ואני ניהלנו ויכוח אחד עם השני עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם יותר. ניסיתי להיות חזקה רק בשביל הילדים, אבל לא יכולתי לשלוט בכאבים שעינו אותי, הלב שלי התמלא עצב וכאב, כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושבת עליו כל יום ולילה ואני תמיד רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרדת והייתי צריכה עזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אפטה יכול לעזור לי לחזור מהר , אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה, ואז הוא עשה לי (Love Spell). 48 שעות לאחר מכן, בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי ולילדים, כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. אז, מאותו יום ואילך, נישואינו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט. ד"ר אפטה הוא גלגל כישוף אמיתי ועוצמתי שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדים שלי בעת צרה אם אתה כאן וצריך את האקס שלך בחזרה או את בעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, צור קשר עם הקוסם החזק הזה עכשיו. הנה איש הקשר שלו: שלח לו דוא"ל בכתובת:[email protected], אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך Whatsapp או Viber עם המספר הזה (+447307347648), תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים