שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » בורסה ושוק ההון » שווי הביטקוין קפץ ב-12% לסביבת 39,800 דולר
יום ירוק
מדובר במחיר גבוה לראשונה מאז 16 ביוני, זאת ברקע דיווח לפיו אמזון צפויה להתחיל לקבל תשלומים בביטקוין החל מסוף השנה הנוכחית, גם מנכ"ל טוויטר ומאסק תרמו לעליות
ביטקוין | צילום: Wit Olszewski, שאטרסטוק

יום ירוק למטבעות הקריפטו: שווי הביטקוין קופץ ביותר מ-12% לסביבת 39,800 דולר; האת'ר מתחזק ב-7.2% ל-2,325 דולר. הביטקוין נסחר לזמן קצר מעל 39,000 $ לראשונה מאז 16 ביוני וכרגע נסחר ביומו השישי ברציפות בירוק.

המחירים המשיכו לעלות מאז ה- 21 ביולי, כאשר עליית המחירים הנוכחית ביום ראשון מהווה את העלייה היומית הגדולה ביותר מזה שישה שבועות.

ברקע, דיווח לא רשמי שיצאו אתמול בעיתון הבריטי London's City, לפיו אמזון צפויה להתחיל לקבל תשלומים בביטקוין החל מסוף השנה הנוכחית, וכן כי היא שוקלת להשיק מטבע דיגיטלי משלה במהלך 2022. בידיעה נאמר כי היא מתבססת על "גורם פנים באמזון". "הסנטימנט בשוק הפך לשורי מאד לאחר הדיווח", אמר דניאל קים (Daniel Kim), ראש חטיבת שווקים ב-Maple Finance.

כאמור, הביטקוין החל את הכיוון כלפי מעלה כבר בשבוע שעבר, בין היתר על רקע המשך נתוני האינפלציה המטפסים והציפיות הגוברות לקיצוץ בהיקף ההרחבה של מדיניות הפד האמריקאי

בגזרה הפונדמנטלית הוסיפו גם מנכ"ל ומייסד טוויטר ג'ק דורסי אמר בשבוע שעבר שהביטקוין ומטבעות הקריפטו הם "חלק חשוב" מעתידה של הרשת החברתית.

במקביל, מנכ"ל טסלה אלון מאסק אמר כי החברה תשקול לשוב ולקבל תשלומים בביטקוין לאחר שתבצע בדיקה מעמיקה בעניין ההוצאה האנרגטית. החברה הפסיקה בחודש מאי לקבל תשלומים במטבע על רקע המחיר הסביבתי של הכרייה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים