שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » האסירים הביטחוניים מאיימים: "נשבות רעב ברמאדן"
האסירים הביטחוניים מכריזים על שביתת רעב ועל יום זעם ביום שישי הקרוב | בימין מגנים: "אין מדינה בעולם שמאפשרת לרוצחים להכריז הכרזות מתוך הכלא"
כלא | צילום: ChameleonsEye, שאטרסטוק

חודש לפני תחילת הרמדאן, האסירים הביטחוניים בבתי הכלא בישראלים מכריזים על שביתת רעב ומאיימים כי יפתחו ביום זעם ביום שישי הקרוב. ההכרזה באה בעקבות החלטת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שנחשפה ב"ישראל היום", לסגור את המאפיות שפעלו בתוך בתי הכלא הביטחוניים וסיפקו מדי יום פיתות טריות למחבלים.

מאור צמח, יו"ר "לך ירושלים", ומתן פלג, יו"ר "אם תרצו" פרסמו תגובה משותפת בה התייחסו להכרזת האסירים: "לא מכירים אף מדינה בעולם שמאפשרת למחבלים רוצחים להודיע הודעות לתקשורת ולחמם את השטח מתוך הכלא. אחרי שנים של אפס מעש, חשוב מאוד שהשר בן גביר מטלטל את הספינה. כעת יש ליישם מיידית את ועדת קעטבי. זוהי שעת כושר לסיים את קייטנת המחבלים בכלא"

עוד מבחזית החדשות

בשבוע שעבר הביע השר לביטחון לאומי חשש מפני הסלמה בתקופת הרמדאן בקרב האסירים הביטחוניים, אך טען כי הוא "נחוש להמשיך להפחית את התנאים שלהם למינימום".

בהכרזתם אמרו האסירים הביטחוניים: "אנו מפנים את המילים הללו אליכם כשאנו נכנסים לשבוע השני של צעדי המאבק שלנו להתמודדות עם המלחמה שמנהל בן גביר נגדנו, על זכויותינו הבסיסיות ביותר של לחם ומים."

עוד הוסיפו: "מול התוקפנות החוזרת ונשנית הזו נגד זכויות היסוד שלנו, החלטנו להילחם את קרבנו תחת הכותרת "הר געש של חופש או שהאדה (למות)".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים