שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » מחיר הדלק יעלה ב-9 אגורות לליטר: בעקבות ביטול ההנחה במס
בסוף החודש יפוג התוקף של ההנחה במס הבלו | מחיר ליטר בנזין 95 בתחנות יעלה 6.94 שקלים לליטר, כולל מע"מ | ההנחה במס הבלו, היה 33 אגורות לליטר
תחנת דלק | צילום: Ropisme, שאטרסטוק

מחיר הדלק מתייקר במוצאי שבת בחצות, ב-9 אגורות לליטר, כך שמחירו של בנזין 95 בתחנות לא יעלה על 6.94 שקלים לליטר. הסיבה לעליית מחיר הדלק הוא בעיקר בעקבות ביטול ההנחה במס הבלו, ששוויה היה 33 אגורות לליטר.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת בשירות עצמי בתחנה, לא יעלה על 6.94 שקלים לליטר (כולל מע"מ), ותוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מעדכון קודם. המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת בשירות עצמי באילת לא יעלה על 5.93 שקלים לליטר (ללא מע"מ), עליה של 7 אגורות מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 18 אגורות (ללא מע"מ), ללא שינוי מעדכון קודם.

עוד מבחזית החדשות

מחיר הבנזין בתחנות מתבסס על ממוצע מחירי הדלק באזור אגן הים התיכון בחמישה ימי המסחר, שקדמו לשני ימי העבודה האחרונים בכל חודש. בנוסף כולל המחיר סל הוצאות שיווק, מס הבלו ומס ערך מוסף. התרגום לשקלים מתבצע לפי שער החליפין היציג האחרון שפרסם בנק ישראל לפני שני ימי העבודה האחרונים בכל חודש.

על פי נוסחה זו לחישוב מחיר הדלק, המחיר אמור היה לרדת בינואר ב-24 אגורות בשל ירידת מחירי הנפט והבנזין, אך עקב ביטול ההנחה במס הבלו המחיר יעלה ב-9 אגורות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים