שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » מחיר הביטקוין חצה את רף ה-27 אלף דולר
שיא כל הזמנים
הביטקוין, המטבע הראשון והגדול בשוויו בשוק הקריפטו שבר הבוקר שוב, את שיא כל הזמנים כשעמד על 27,660. בשבוע האחרון השלים זינוק של כ- 10 %, וכ- 58% מתחילת החודש
ביטקוין | צילום: Wit Olszewski, שאטרסטוק

הביטקוין, המטבע הראשון והגדול בשוויו בשוק הקריפטו שבר הבוקר שוב, את שיא כל הזמנים: הבוקר חצה הביטקוין את רף 27,660 דולר לראשונה אי פעם, כך הוא משלים עליה של כ- 40 % מאז שחצה את הרף הפסיכולוגי ב- 20,000 דולר.

כזכור, בשבוע האחרון המטבע השלים זינוק של כ- 10, וכ- 58% מתחילת החודש. ביום שישי בשעות אחר הצהריים הגיע לזמן קצר עד לרמה של 24,596 דולר – מחירו הגבוה אי פעם, על פי נתוני אתר CoinMarketCap  בחודש האחרון טיפס מחיר הביטקוין כאמור בכ-58% – והשלים עלייה של כ-220% מתחילת השנה. בשבת שבר ביטקוין שוב את שיא כל הזמנים, כשחצה לראשונה אי פעם את רף ה-25 אלף דולר. אמש טיפס שער הדולר בבורסות הקריפטו עד לרמה של 25,841 דולר, והבוקר כאמור טיפס באלפיים נוספים ונעמד על רף של 27,660.

בגזרת שוק הקריפטו, הביטקוין מוביל בפער מעל המקום השני,בו נמצא מטבע הקריפטו את'ר, המטבע של פלטפורמת הבלוקצ'יין את'ריום, שאחר הצהריים אתמול הגיע מחירו בבורסות הקריפטו עד לרמה של 633 דולר. מחירו הדולרי של את'ר עלה בחודש האחרון בכ-15% – והשלים זינוק של כ-345% מתחילת השנה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים