שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » יונדאי משיקה את הפאליסייד – רכב פנאי ענק
2021
יונדאי משיקה את ה'פאליסייד', רכב פנאי גדול יותר מהסנטה-פה עם 7-8 מקומות ישיבה. בעל אבזור עשיר במיוחד ומרכב גדול שמתחרה ברכבי הפנאי שטח האמריקאים
יונדאי פאליסייד | צילום: יצרן

כפי שפורסם ב'בחזית הכלכלית' יונדאי משיקה לקראת שנת 2021 מספר דגמים, כשאחד מהם הוא ה'פאליסייד', רכב פנאי שטח יוקרתי וגדול יותר מהסנטה-פה עם 7-8 מקומות ישיבה. הפאליסייד מיוצר בדרום קוריאה אך מיועד בעיקר לארה"ב ומגיע ארצה בתקינה אמריקאית. הוא צפוי להתחרות בדגמים ותיקים כמו פורד אקספלורר ושברולט טראוורס, לצד דגמים חדשים יותר כמו סובארו איוולטיס וטויוטה היילנדר.

כאמור מדובר ברכב ענק, עם מימדים וחזות מרשימה, אורך של 498 ס"מ, רוחב של 197.5 ס"מ, גובה של 175 ס"מ ובסיס גלגלים של 290 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 311 ליטרים בשימוש בכל המושבים או 704 ליטרים בקיפול השורה השלישית. הפאליסייד יגיע בסידור הושבה של שבעה או שמונה נוסעים.

על ההנעה של הפאליסייד מופקד מנוע 3.8 ליטרים בתצורת V6. ההספק עומד על 291 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-36.2 קג"מ ב-5,200 סל"ד. ההנעה תהייה קדמית או כפולה בהתאם לרמת הגימור והגרסה והכוח מגיע דרך תיבת הילוכים פלנטרית בת 8 יחסי העברה, כמו בסונטה, גם בפאליסייד תפעול התיבה נעשה באמצעות כפתורים. בורר מצבי הנהיגה מאפשר בחירה בין "ספורט", "חיסכון" ו"נוחות" ובגרסאות כפולות ההנעה גם שלג, בוץ וחול.

גם בגזרת מערכות הבטיחות לא חסכו ביונדאי על הפאליסייד וציידו אותו במפרט עשיר במיוחד שכולל תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית בנסיעה קדימה לאחור וכו', כמו כן, גם מערכת המונעת פתיחת דלת אחורית במידה ורכב מתקרב מאחור וגם מערכת חיונית אקטיבית למניעת שכחת ילדים. המערכת שתזכה בניקוד בטיחות החל מינואר 2021 בעלת שני שלבים – התרעה בלוח המחוונים עם היציאה מהרכב ואם החיישן העל קולי מזהה תנועה במושב האחורי אחרי עזיבת הרכב הוא יתריע על ידי צפירה ואורות מצוקה.

את הפאליסייד ניתן יהיה לרכוש ב-3 גרסאות לבחירה. גרסת הכניסה עם 8 מושבים והנעה קדמית ברמת הגימור "פרימיום" כוללת בין היתר בקרת אקלים עם פתחים בכל שורות המושבים, חישוקי 20 אינץ', גג שמש פנוראמי, הנעה בשלט רחוק, חיישני חניה מלפנים ומאחור, בלם יד חשמלי, תאורת לד, גלגל הגה מחומם, מושבים חשמליים עם חימום בשורה הראשונה והשניה, דלת תא מטען חשמלית, טעינה אלחוטית ועוד.

הפאליסייד יגיע בשלוש רמות גימור, Premium שתוצע בהנעת 2X4 וסידור של 8 מקומות. האבזור המרכזי כולל חישוקי 20 אינץ', קישוריות אפל ואנדרואיד במסך 8 אינץ', הנעה מרחוק, יציאות מיזוג לשלוש השורות, כניסה והנעה ללא מפתח, קיפול חשמלי של שורת המושבים השנייה לכניסה קלה, וילון בדלתות הצד, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע ועוד.

מעליה רמת הגימור Luxury עם הנעה כפולה ו-8 מושבים תוסיף גג פנורמי כפול, זכרונות למושב הנהג והמראות, אוורור למושבים הקדמיים ועוד.

ומי שממש רוצה להתפנק יש את רמת הגימור הגבוהה ביותר, ה-Limited גם היא עם הנעה כפולה, אך עם 7 מושבים בסידור של 3-2-2 עם "מושבי קפטן" בשורה השנייה. כאן גם קיפול השורה השלישית נעשה באופן חשמלי ויש תוספת שקעי USB לכל שורות המושבים.

יונדאי פאליסייד 8 מושבים 2X4 פרימיום – 319,900 שקלים

יונדאי פאליסייד 8 מושבים 4X4 לקשרי – 334,900 שקלים

יונדאי פאליסייד 7 מושבים 4X4 לימיטד – 349,900 שקלים

1 יוקרתי. יונדאי פאליסייד
צילום: יצרן
2 יונדאי פאליסייד
צילום: יצרן
3 יונדאי פאליסייד
צילום: יצרן
4 מרכב ענק. יונדאי פאליסייד
צילום: יצרן
5 אבזור עשיר במיוחד. יונדאי פאליסייד
צילום: יצרן
6 מגיע בתצורת 7-8 מושבים. יונדאי פאליסייד
צילום: יצרן
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים