שיתוף
תגובות
לאישה » חמש טיפים לאפייה כיפית נוחה וקלה עם הילדים
יום העוגות הבינלאומי
החופש הגדול כבר כאן וזאת הזדמנות נהדרת לשתף את הילדים בממלכת המטבח
לאפייה כיפית, עם הילדים | צילום: אנטולי מיכאלו /קוקי

לרגל יום העוגות הבינלאומי,  הנחגג ב-20 ליולי בכל שנה, קבלו חמש טיפים לאפייה פשוטה, נוחה ונקייה יותר, או במילים אחרות – 'אפיית עוגה בגרסת הדור החדש":

  • הכינו הכול מראש – ילדים במטבח זה כיף אך גם רועש ומבולגן, לכן  חשוב להכין את כל המצרכים מבעוד מועד. הכינו את המצרכים בכמויות המדויקות בכלים נפרדים לפני שמתחילים ותוכלו להתרכז בקלות בחוויית האפיה בלי לשכוח שום רכיב. 
  • לפעמים, בעונת הקיץ, כשהטמפרטורות גבוהות מאוד, השמנת המתוקה לא מצליחה להפוך לקצפת. כשזה קורה לא להתייאש – הכניסו את קערת המיקסר ואת וו ההקצפה למקפיא ל-10 דקות ונסו שוב להקציף. הכלים הקרים יעזרו להקצפת השמנת. 
  • במתכון דורשים מכם 'קמח תופח' ובמזווה יש לכם רק קמח רגיל? אין בעיה. ערבבו כוס 1 קמח רגיל עם כפית 1 אבקת אפייה וקיבלתם קמח תופח. 
  • בחירת מתכונים קלים – חשוב לבחור מתכון קל שבו מערבבים את כל הרכיבים לקערה אחת ואינו  דורש שלבים רבים אחרת נסיים את הכנת העוגה לבד. הנה מתכון קל ופשוט לעוגת וניל תפוזים (לצרף מתכון)
  • בחירת תבניות קלות לתפעול או לניקוי – מצאו לכם תבנית מנצחת שמתאימה בגודל ובצורה לעוגה שאתם אוהבים. זו יכולה להיות גם תבנית חד פעמית מנצחת שבה נייר האפייה כבר מונח בתוך התבנית (כמו קוקי) ולא דורש התעסקות במהלך ההכנה.

לסיכום – פשוט תיהנו! גם מהדרך. אז נכון שהמטבח נראה כמו אחרי סופת הוריקן והילדים ליקקו את הבלילה או אכלו את הקמח  – אבל זה זמן איכות נהדר ובסופו של דבר כשאוכלים עוגה שהכנו יחד זה שווה את הכל.


הכתבה בשיתוף חברת קוקי

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים