שיתוף
תגובות
לאישה » חגיגות שמחת בית השואבה בבנייני האומה
גלריה
הזמר יעקב שוואקי פתח את הבוקר לבני הישיבות לצד זמרים אורחים ומכובדים, הזמר שולם למר, הזמר מוטי וייס | אלפי נשים הגיעו להנות משני מופעים מקפיצים ומבדרים
שולם למר ויעקב שוואקי | צילום: גלעד תדהר

מעל 10 אלף משתתפים הגיעו לחגוג את שמחת בית השואבה שהתקיים אמש (שלישי) ג׳ דחול המועד סוכות בבנייני האומה בירושלים של ארגון "תפארת" ארגון קירוב הלבבות העולמי ובהפקתו של דניאל פרו, בשיתוף עם רדיו קול חי ועיריית ירושלים.לאורך כל היום התקיימו מופעי חג עוצמתיים אחד אחרי השני משעות הבוקר עד הלילה. הזמר יעקב שוואקי פתח את הבוקר לבני הישיבות לצד זמרים אורחים ומכובדים, הזמר שולם למר, הזמר מוטי וייס וראש עיריית ירושלים משה לאון.

בצהרי היום הגיעו מכל רחבי הארץ אלפי נשים להנות משני מופעים מקפיצים ומבדרים, טלי אברהמי פתחה את המופע של הצהרים עם  קומדיה מוזיקלית  חדשה: "בובע מציאה" לצד הסטנדאפיסטיות יהודית אריה, מיכל לויטן ובהשתתפות להקת הרוח החיה בהרכב מלא ובסיומו מופע חג מקפיץ של הזמרת אסתר כליפא.

לאורך כל היום הנחתה את אירועי הנשים אשת התקשורת החרדית יעל צין. בשעות הערב נפתח האירוע המרכזי הגדול של שמחת בית השואבה עם אהובת הקהל הרבנית ימימה מזרחי ומופע חג ענק של הזמרות אסתר כליפא, יפוש ברכהן, חיה קוגן וציפורה איבגי.

עוד מבחזית החדשות

במהלך הערב עלו לבמה הרב יצחק פנגר הרב רועי מזרחי והמקובל הרב יצחק בצרי. הרב יצחק פנגר: "יש שמונה ימים של שמחה מצווה אחת המאתגרות, זה לא רק להיות בשמחה שמונה ימים של חול המועד רצוף מה אתה אנושי? אם יום אחד יגידו לי פנגר תהיה שמח מהתחלה עד הסוף אני לא יודע אם אני יכול לעשות את זה , אבל יום שלם זה נשמע לי מאתגר אבל אם התורה מצווה אותנו אז סימן שזה אפשרי, בערב הזה אתן שלושה כלים שיאפשרו לאדם ב"ה אם הוא יישם אותם כולל אותי בעזרת השם יהי רצון, בהחלט להיות בשמחה לשמור על שמחה ולהמשיך אותה בכל השנה כולה".

ארז מימון והרב רועי מזרחי מייסדי ארגון התשובה 'תפארת' בתגובה: " זה רק ההתחלה של הפעילות המבורכת הצפויה לאורך השנה, זכינו ברוך ה' לסייעתא דשמיא בלתי פוסקת להרים יום שכולו שמחה כימים שזו מצווה לשמוח- אנו נערכים ועובדים על הפקת תוכן יהודי שיהיה מונגש לכולם  תוכן מחבר מעמיק שיתמקד בחינוך והסברה יהודית בארץ ובעולם בכדי שכל יהודי יכיר את יהדותו, לצד סדרת נופשים, כנסים, חוגי בית בארץ ובעולם והשקת הארגון ברחבי תבל".

צילום: גלעד תדהר

1 הרב יצחק פנגר
צילום: גלעד תדהר
2
צילום:
3
צילום:
4
צילום:
5
צילום:
6
צילום:
7
צילום:
8
צילום:
9
צילום:
הצטרפו ועקבו אחר
עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים