שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » אומרים תודה: מחווה מרגשת לנשות האברכים
אדירי התורה בארה"ב
בארצות הברית נערך אירוע עם אלפי משתתפים, במטרה להוקיר תודה לנשות האברכים: "המשתתפות הן עמוד השדרה של לימוד התורה נשי חיל שבלעדיהן לימודם היה בלתי אפשרי"
| צילום: yossi gee

בארצות הברית נערך אירוע עם אלפי משתתפים, במטרה להוקיר תודה לנשות האברכים: "המשתתפות הן עמוד השדרה של לימוד התורה נשי חיל שבלעדיהן לימודם היה בלתי אפשרי".

אלפי נשים מילאו את ההתוועדות של "נשי אדירי התורה" בארה"ב, במחווה לנשים הניצבות לצד בעליהן האברכים השוקדים על תלמודם. על פי מארגני האירוע, המשתתפות הן עמוד השדרה של לימוד התורה של הבעלים. לאירוע הגיעו כ-7,000 נשים, מ-25 כוללים של "BMG" ברחבי העולם. 17,000 אנשים לקחו חלק באירוע המחווה לנשות האברכים.

אירוע המחווה של האברכים נערך בהמשך למעמד הענק "אדירי התורה", שנערך לכבודם של אברכי ישיבת לייקווד בחודש סיון. בתחילת חודש אלול נערך אירוע דומה לנשים, אליו הגיעו אלפי נשים. "המשתתפות הן עמוד השדרה של לימוד התורה של הבעלים, נשי חיל שבלעדיהן לימודם היה בלתי אפשרי", אמרו מארגני האירוע.

עוד מבחזית החדשות

באירוע לקחו חלק כ-17,000 אנשים, והשתתפו בו ראשי ישיבת בית מדרש גבוה, ורבי נוח בינדר, והגאון רבי אהרון שוסטל והדייןרבי אהרון דוד דונר שהגיע מלונדון. בין הדוברים היו: רבי אריה מלכיאל קוטלר, רבי אהרון דוד דונר, וצילומי וידאו הוקרנו מרבי משה הלל הירש – ראש הישיבה, רבי ראובן פיינשטיין, רבי אליהו ברודני, רבי אליהו בער וואכטפוגל ורבי ישראל ניומאן. במסגרת המחווה של האברכים לנשותיהם הוקרנה מצגת קליפ מוזיקלית מרהיבה, עם שיר שהלחינה חילה נויהאוס ושר הזמר שמילי אונגר בליווי מוזיקלי של מקהלת "אידיש נחת" והאחים ברקו.

צילום: yossi gee

1 מחווה מרגשת לנשות האברכים
צילום: yossi gee
2
צילום:
3
צילום:
4
צילום:
5
צילום:
6
צילום:
הצטרפו ועקבו אחר
עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים