שיתוף
תגובות
כלכלה » זוגלובק מצטרפת לגל ההתייקרויות: מעלה את מחירי כל המוצרים ב-9.8%
מנכ"ל זוגלובק, ניסה להסביר, "עדכון המחירים שהיה נדרש הינו בשיעור של 20%, אולם החלטנו לעדכנם בשיעור מינימלי". העליה תחול על מוצרי החברה למעט תחליפי הבשר
חנות המפעל - זוגלובק | צילום: יח''צ

גל ההתייקרויות ממשיך לצבור תאוצה והיום (רביעי) הודיעה חברת הבשר זוגלובק כי היא מעלה מחירים בשיעור של 9.8%. ההתייקרות תחול על כלל מוצרי החברה למעט תחליפי הבשר וונדרס.

רן אקרמן, מנכ"ל זוגלובק אמר בתגובה להעלאה כי  "במשך 12 שנים, עשינו כל שביכולתנו שלא להעלות את מחירי מוצרינו, באמצעות אין ספור פעולות התייעלות, אך לבסוף עליות מחירי חומרי הגלם והתשומות הכריעו אותנו". לטענת אקרמן חומרי הגלם המרכזיים של החברה, עוף והודו התייקרו מהרבעון הראשון של שנת 2021 ביותר מ-30%. 

עוד מבחזית החדשות

עוד טוען אקרמן כי בנוסף להתייקרות חומרי הגלם התייקרו גם חומרי האריזה והתשומות, כגון, ארנונה, חשמל ומים. לדבריו "התייקרות בסדר גודל כזה מביאה אותנו להפסדים, עדכון המחירים הריאלי שנדרש מאיתנו, כדי להתמודד עם גל ההתייקרויות הינו בשיעור של 20%, אולם החלטנו לעדכן את המחירים בשיעור המינימלי האפשרי של 9.8%. נמשיך לספוג חלק גדול מההתייקרויות, בתקווה שנראה גם ירידות בחלק מחומרי הגלם בתקופה הקרובה".

הודעת זוגלובק מגיעה מספר ימים לאחר  ששופרסל נסוגה חלקית מהעלאת מחירים, והודיעה על הפחתה במחיר של מאות מוצרים. הרשת בחרה להוריד מחירים  עבור הסל שקבעה, שכן זה מאפשר לה להשיג כמה מטרות חשובות בהשקעה כספית קטנה יחסית. גם ניסיון לשם את מותג שופרסל, גם לשכך את הכעס הציבורי עליה וגם להיערך לתחרות שתתעורר עם השקת מותג קרפור על ידי המתחרה יינות ביתן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים