גל ההתייקרויות ממשיך לצבור תאוצה והיום (רביעי) הודיעה חברת הבשר זוגלובק כי היא מעלה מחירים בשיעור של 9.8%. ההתייקרות תחול על כלל מוצרי החברה למעט תחליפי הבשר וונדרס.
רן אקרמן, מנכ"ל זוגלובק אמר בתגובה להעלאה כי "במשך 12 שנים, עשינו כל שביכולתנו שלא להעלות את מחירי מוצרינו, באמצעות אין ספור פעולות התייעלות, אך לבסוף עליות מחירי חומרי הגלם והתשומות הכריעו אותנו". לטענת אקרמן חומרי הגלם המרכזיים של החברה, עוף והודו התייקרו מהרבעון הראשון של שנת 2021 ביותר מ-30%.
עוד מבחזית החדשות
- ח"כ גפני בפגישה עם משפחות החטופים: "לשחרר אותם בכל מחיר. זאת עמדתי, כולם- עכשיו, בכל מחיר. זה פיקוח נפש"
- ראש הממשלה נחת בארה"ב לקראת הנאום בקונגרס | נתניהו טס לראשונה במטוס הרשמי "כנף ציון" בטיסת בכורה
- צווי הגיוס הראשונים נשלחו לאלפי בני ישיבות | הם יידרשו להתייצב תוך 45 יום בלשכת גיוס "כשרה"
- מצבו של סנוואר הולך ומחמיר • עדיין לא ברור מה עלה בגורלו של מוחמד דף
- הערכה: עסקה ממשית צפויה לזכות ברוב- בממשלה ובקבינט | בן גביר: "נפרק את הממשלה אם העסקה תאושר"
עוד טוען אקרמן כי בנוסף להתייקרות חומרי הגלם התייקרו גם חומרי האריזה והתשומות, כגון, ארנונה, חשמל ומים. לדבריו "התייקרות בסדר גודל כזה מביאה אותנו להפסדים, עדכון המחירים הריאלי שנדרש מאיתנו, כדי להתמודד עם גל ההתייקרויות הינו בשיעור של 20%, אולם החלטנו לעדכן את המחירים בשיעור המינימלי האפשרי של 9.8%. נמשיך לספוג חלק גדול מההתייקרויות, בתקווה שנראה גם ירידות בחלק מחומרי הגלם בתקופה הקרובה".
הודעת זוגלובק מגיעה מספר ימים לאחר ששופרסל נסוגה חלקית מהעלאת מחירים, והודיעה על הפחתה במחיר של מאות מוצרים. הרשת בחרה להוריד מחירים עבור הסל שקבעה, שכן זה מאפשר לה להשיג כמה מטרות חשובות בהשקעה כספית קטנה יחסית. גם ניסיון לשם את מותג שופרסל, גם לשכך את הכעס הציבורי עליה וגם להיערך לתחרות שתתעורר עם השקת מותג קרפור על ידי המתחרה יינות ביתן.