שיתוף
תגובות
כלכלה » מדיה ופרסום » מודל השיווק החדשני ביותר בדיגיטל – CPL 2021
פרסום בחזית מציג
קבוצת התקשורת החרדית 'בחזית' גאה להשיק את טכנולוגיית העתיד בפרסום דיגיטלי • פלטפורמת הפרסום לפי ליד החכמה ביותר יוצאת לדרך • כל הפרטים והתשובות לשאלות שלכם
שמים אותך בחזית | צילום: פרסום בחזית

הזינוק הדרמטי בשימוש בדיגיטל במגזר החרדי, ששבר שיאים חדשים במשבר הקורונה 2020, הביא בעלי עסקים חרדיים רבים שעד כה נעדרו מזירת האונליין לפרסם בדיגיטל.

תקציבי פרסום רבים החלו לעבור אט אט מעולמות הפרינט לזירה המקוונת, תוך שבעלי העסקים מנצלים את העובדה כי בדיגיטל הכל מדיד ובכך תמה סאגת הוצאת תקציבי הפרסום לריק, תוך שהם יכולים לוודא כי הפרסום אכן מניב תוצאות.

אלא שבעוד בקרב החברות הגדולות ישנו דגש גם על המיתוג והחשיפה, מרבית בעלי העסקים הקטנים והבינוניים אינם יכולים להרשות לעצמם 'לשפוך' תקציבי עתק עבור פרסום במדיות הדיגיטליות הרבות.

מאידך, גם הפתרון הפופולרי ביותר העומד לבעל עסק שצרכניו אינם חרדים, פרסום חכם בגוגל ובפייסבוק, אינו רלוונטי עבורם. שכן עבור חרדים רבים פלטפורמות אלו חסומות על ידי סינון האינטרנט הכשר.

מדובר בתופעה שמשפיעה על עשרות אלפי בעלי עסקים וספקים חרדים, שאינם יכולים לפרסם את העסק במגבלות התקציב.

במקביל, גם אם הם אינם מודעים לכך, משפיעה התופעה גם על בעלי עסקים רבים שאינם חרדים אך פונים לצרכן החרדי. שכן מודעות הפייסבוק וגוגל שלהם כלל לא מוצגות לגולשים חרדיים רבים – ומאחר ולמדיות הדיגיטליות לא שווה לפרסם לפי תוצאה, עלות הקמפיין הפנים-חרדי יוצאת יקרה בהרבה מאשר הכנסות המפרסם מקמפיין זה ומובילה להפסד במקרים רבים.

טכנולוגיית הפרסום החדשה של 'קבוצת בחזית' – קבוצת התקשורת הגדולה ביותר בדיגיטל החרדי – פותרת לראשונה את הבעיה, כאשר בעל העסק משלם אך ורק עבור תוצאה, וכמובן רק אחרי שהיא הגיעה!

מתעניינים בקמפיין לידים? השאירו פרטים ואנו כבר נדאג לשאר

משלמים רק על תוצאות

הטכנולוגיה החדשה שפיתחנו מבוססת על מודל הפרסום שמכונה בעגה המקצועית CPL – עלות לכל הפנייה. מודל תמחור פרסום באינטרנט, שבו המפרסם משלם כסף עבור כל הפנייה ומילוי טופס עם פרטי הלקוח.

זאת, בשונה ממודל ה- CPM (עלות לאלף צפיות) שניתן להבחין שהמפרסמים נאלצים לשלם עבור הופעות ללא ידיעה האם זה משתלם להם. אותו דבר לגבי CPC (תשלום עבור קליק).

פרסום CPL מאפשר למפרסמים לשלם כסף רק על אנשים שבאמת מעוניינים במוצר שלהם. זו גם הסיבה לכך שפרסום ה- CPL הראה צמיחת נפץ בתקופה האחרונה.

הטכנולוגיה החדשה שפיתחנו מאפשרת לשייך כתבה שיווקית על העסק שלכם לחשבון האישי שלכם באתר 'בחזית מדיה' (עדיין לא נרשמתם?), כאשר בגוף הכתבה מוטמע טופס ליד, אותו יכול קורא הכתבה למלא ולשלוח במידה והוא מתעניין במוצר ו/או השירות.

בשונה מהנהוג בפרסום בדיגיטל, פרסום הכתבה השיווקית לא עולה כסף (למעט דמי טיפול שוליים) ובכך נחסך ממכם הוצאה של אלפי שקלים שפירותיה לא ידועים.

ברגע שאחד הקוראים מתעניין במוצר ו/או השירות ומשאיר לכם ליד, תקבלו התראה אוטומטית במייל וב- SMS (במידה ויש לכם טלפון שתומך בקבלת מסרונים) כי יש לכם לקוח פוטנציאלי שמחפש אתכם.

ההתראה, שנשלחת אליכם באופן אוטומטי, כוללת קישור ישיר למתחם הלידים באתר 'בחזית מדיה', בו תוכלו לרכוש את הליד.

מיד לאחר הרכישה, שולחת המערכת באופן אוטומטי את פרטי הליד אל תיבת הדוא"ל שלכם. בנוסף, באפשרותכם לראות את כל הלידים שנרכשו בממשק האישי באתר 'בחזית מדיה'.

לא מתפשרים על האיכות

הטכנולוגיה החדשה שפיתחנו לוקחת את עולם הפרסום לפי ליד כמה צעדים קדימה.

בשונה מהפרסום הרגיל, באמצעותו מופנה הלקוח המתעניין לדף נחיתה הכולל מסרים שיווקיים המניעים להשארת ליד, כאשר כלל לא בטוח כי השירות הספציפי הזה רלוונטי עבורו – כשהלקוח המתעניין נחשף לכתבה מקיפה על השירות ו/או המוצר, הוא יודע בדיוק במה מדובר והאם זה מתאים עבורו – כך שבמידה והוא אכן השאיר ליד, סיכויי המכירה מזנקים בעשרות ואף מאות אחוזים.

הטופס כולל את כל השדות הרלוונטיים לתהליך המכירה (שם מלא, טלפון ומייל), כאשר כל השדות הן שדות חובה.

בנוסף, ניתן לשלב בטופס שדה בו מציין הלקוח המתעניין באיזו שעה הוא מעוניין שייצרו איתו קשר – מידע חשוב להבטחת איכות הליד.

בכך למעשה, אתם משלמים רק עבור תוצאה, שמגיעה לאחר מיון מלא של הלקוחות – כאשר המידע בכתבה 'מעיף' את הלידים הבעייתיים ומונע מהם להגיע אליכם.

ממשק הלידים מציג כל ליד מאיזו כתבה הוא הגיע. מה שמאפשר לכם למקד כל כתבה על מוצר או שירות ספציפי וכך לדעת מה בדיוק הלקוח החדש מחפש.

'מדברים' בשבילך עם גוגל

כמו בכל טכנולוגיה חדשנית, גם במערכת החכמה הזו רב הנסתר על הנגלה…

על מנת להבטיח את הצלחת הקמפיינים השקענו רבות בהתאמת הקוד באמצעותו נבנה האתר לדרישות האלגוריתם של גוגל – בדיוק כמו שהוא אוהב.

בכך מזנקים הסיכויים כי גוגל יבחר להציג כתבה זו בין התוצאות הראשונות למי שיחפש במנוע החיפוש הפופולרי את אחת ממילות המפתח הרלוונטיות לשירות ו/או למוצר בו עוסקת הכתבה.

חשוב לציין, כי מרבית הלידים שיגיעו אליכם יגיעו באמצעות מנועי החיפוש דוגמת גוגל, שיציגו את הכתבה בין התוצאות הראשונות למי שיחפש מוצר או שירות בו עוסקת הכתבה.

אם הינכם מעוניינים להבטיח משפך לידים גבוה יותר, באפשרותכם לפנות לצוות 'פרסום בחזית' ולרכוש חבילת קידום לכתבה. שכן בסוף בסוף, גם גוגל עצמה לא שולטת בבינה המלאכותית שלה… ולפעמים כתבות לא בהכרח עשויות להגיע לתוצאות הראשונות.

עושים סוף לתופעת "הונאות הלידים"

בנוסף להשקעה המתמדת בקידום האורגני וההתאמה לדרישות של גוגל ושאר מונעי החיפוש, כוללת הטכנולוגיה החדשנית פיצ'ר חכם נוסף – מניעת הונאות.

אחת הבעיות המרכזיות בקמפיינים פרסומיים לפי לידים, היא כידוע תופעת הלידים הכפולים.

לא פעם נאלצים מפרסמים לשלם לגוגל ולפייסבוק עבור ליד שפרטיו כבר הגיעו לפני כן, לאחר שהלקוח המתעניין פנה בשנית. גם את הבעיה הזאת פתרנו!

פיצ'ר מניעת ההונאות החכם שלנו בודק למעשה בכל פעם שליד נשלח האם בכתבה זו כבר הושאר בעבר ליד הכולל את הטלפון ו/או המייל שנשלח בטופס. במידה ואכן כבר נשלח בעבר ליד מהלקוח הזה, לא ייווצר ליד חדש במערכת.

מי כותב את הכתבה?

על מנת להבטיח את איכות הלידים והתאמת התוכן בכתבה לדרישות של גוגל, חשוב מאוד כי כותב התוכן יהיה איש מקצוע העוסק בכתיבת תוכן שיווקי (שווה כל שקל, מניסיון!).

כמי שמכירים את המערכת באופן הטוב ביותר, מומלץ לשכור את שירותי הכותבים המקצועיים ממשרד 'פרסום בחזית'.

כמובן שתוכלו לבחור בכותב התוכן השיווקי בו אתם מעוניינים – כל עוד התוכן מקצועי, נקי וכשר.

אופן התמחור

התמחור כאמור, הוא לפי ליד. בזמן פרסום הכתבה נקבע מה המחיר לליד בודד ומה המחיר לכל הלידים.

המחיר לליד אינו קבוע ומשתנה בין ענף לענף, בהתאם לשוויו. שכן אינו דומה ליד של פרויקט נדל"ן לליד של אינסטלטור…

בכל רגע נתון תוכלו להשתמש בפיצ'ר רכישת הכתבה כולה, ומרגע זה ואילך תהנו מלידים ללא הגבלה. אפשרות זו פופולרית במיוחד בקרב מפרסמים שמקבלים לידים רבים מאוד ומעוניינים לחסוך כסף.

ברכישת הכתבה המלאה תוכלו גם לקבל התחייבות למינימום של אלפי כניסות לכתבה, בהתאם לסיכומים מול צוות 'פרסום בחזית', שייקבע בכל מקרה לגופו.

זירת המתחרים

פיצ'ר נוסף במערכת החדשנית, מגדיר לכל ליד טווח זמן של בלעדיות, כאשר לאחריו הוא הופך אוטומטית ל"ליד קבוצתי" המוצע לכל בעל עסק העוסק בתחום.

כך למעשה, אם לקוח מחפש מתקין מזגנים, אך המתקין בחר מסיבותיו שלו לא לרכוש את הליד בטווח הזמן המוגדר, תישלח התראה לכלל מתקיני המזגנים על "ליד קבוצתי חדש".

הלידים הקבוצתיים יוצגו באזור נפרד, וגם שם תוכלו לראות בדיוק מאיזו כתבה הגיע הליד.

בכך למעשה, מבטיחה המערכת את המענה הנדרש ללקוחות המתעניינים ומגבירה את האמון של הצרכן במערכת. מדובר במרכיב משמעותי להצלחת המערכת, שכן ככל והצרכנים מאמינים בה יותר – כמות הלידים הולכת וגדלה.

לידים מכתבות שנרכשו לא יהפכו כמובן לקבוצתיים, והם יועברו ישירות ללקוח.

לסיכום

אם גם לכם נמאס לשלם על פרסום ולא לקבל תוצאות, או שאתם פשוט מחפשים לייעל את העסק – המערכת הזו מיועדת בדיוק עבורכם.

להעלאת קמפיין לידים הקליקו כאן!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים