שיתוף
תגובות
דעות » שישה צעדים לקבלת פידבק מיידי בעסק
עצמאיות בחזית
מהו הנכס הגדול ביותר של העסק שלכן? האם הלקוח תמיד צודק? וכיצד בודקים מהם צרכים שהשתנו בעקבות הקורונה? • אתי קצבורג עם שישה צעדים שיעשו לכן קצת סדר בעסק
רשימת טיפים | צילום: Adha Ghazali,שאטרסטוק

אתן לכן דקה לחשוב, מה לדעתכן הנכס הגדול ביותר בעסק?

מהו המשאב החשוב ביותר שבלעדיו אין זכות קיום לעסק?

בעל העסק?

המוצר?

אז כן, כל התשובות נכונות, אבל מה הכי?

ל ק ו ח ו ת.

לקוחות הם נכס מטורף שצריך לשמור עליו לפני, באמצע ואחרי.

לקוחות הם משאב יקר. כשהם בראש שלנו והם חברים זה כבר פרימיום, כשהם משלמים ומודים על השירות שלנו זה אידיאלי.

לא, הלקוח לא תמיד צודק ולעולם הוא לא יכול לתפוס אותנו בצוואר, או לנהל אותנו, אבל הוא הסנטר והיסוד של העסק ומשכך שווה לשמוע את מה שיש לו לאמר.

קורונה טיים ואחד מהדברים הכי חשובים זה: שימו לב אל הלקוח, או סטטוסקופ.

תחשבו כמה תמורות העסק שלנו עבר, יש מצב שפתאום צרכי הלקוח השתנו מה שהיה נכון ללפני הקורונה כבר לא תמיד רלוונטי עכשיו ואחד הדברים הכי נכונים לעסק כעת זה לשמוע את הלקוח, להקשיב לו, ללמוד ממנו מה הצורך החדש שלו.

תחשבו איזה ערוץ שווק מדהים זה יכול להיות. הוא חינמי, תמיד מעריכים אותו – כי אין מישהו שמקבל טלפון או יחס מכם שלא יתרגש מזה.

הוא קל לתפעול, אתם יכולים לעשות אותו לבד, הוא נותן פידבק מידי והוא מראה לפנים שלנו.

אז איך עושים את זה?

1. ראשית, מודעים לנכס הזה.

2. ממפים את שמות הלקוחות עבר שלנו והלקוחות הנוכחיים.

3. מתקשרים ומתעניינים.

4. מספרים להם על המוצר שלנו ועל החידושים שלנו בעקבות הקורונה.

5. מציעים להם מחיר מצוין ונותנים להם מחיר ספיישל גם לחברים שלהם. שהם רוצים לפנק

6. מתפללים לאלוקים כל בוקר, קטע אבל הוא מקשיב גם בדברים האלו, מניסיון.

הכותבת היא מלווה עסקית, עיתונאית, מרצה ליזמים ותקשורת בינאישית

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים