שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » קפריסין פותחת את שעריה לתייר הישראלי
לא רק למחוסנים
מ-1 באפריל תתאפשר כניסת ישראלים לאי, כך הודיע משרד התיירות הקפריסאי, השר אשכנזי: "ההכרה שלכם בתעודת המתחסן תפתח את השמיים ותביא לתיירות רחבה בהקדם"
קפריסין | צילום: MarinaDa, שאטרסטוק

קפריסין מצטרפת לתחרות על ליבו של התייר הישראלי – בהודעה לעיתונות מודיע משרד התיירות הקפריסאי כי מ-1 באפריל תתאפשר כניסת ישראלים לאי.

בשונה מההסתייגות  של ממשלת יוון שמתמקדת רק בכניסת מחוסנים מישראל, בקפריסין מוכנים לקבל את כל התיירים מישראל כולל ילדים: ילדים מתחת לגיל 12 לא יידרשו לבצע כל בדיקות קורונה לפני הטיסה, וילדים בגילאי 12 עד 18 יידרשו להציג בדיקת קורונה עדכנית. כל הנוסעים שיציגו תעודת מתחסן לא יידרשו להציג בדיקות קורונה לפני הכניסה לקפריסין ולא יהיו מחויבים בבידוד.

רק נציין כי בישראל נדרשים כל היוצאים להציג בדיקות קורונה לפני טיסה ולבצע בדיקה נוספת לאחר חזרתם לישראל – לפני ההמראה ובדיקה נוספת לאחר הנחיתה בנתב"ג. המחוסנים או המחלימים שחוזרים לישראל פטורים מחובת הבידוד אולם נדרשים כמו כלל הנוסעים לבצע בדיקות כאמור. אך חשוב לזכור כי ילדים, כמו שאר האזרחים שאינם מחוסנים, נדרשים לבידוד.

כזכור, לאחר ההכרזה ביום ב' השבוע של ממשלת יוון כי תקבל תיירים מישראל, חברות תעופה וסוכנויות הנסיעות כבר הכריזו על חבילות וטיסות שישווקו מהשבוע הבא ליעדים שונים ביוון

בתחילה הכריזה יוון על מכסה של 10,000 איש בשבוע שיוכלו להגיע מישראל, כאשר הנכנסים למדינה חייבים להיות מחוסנים ולא יידרשו להציג בדיקת קורונה, אולם זמן קצר לאחר מכן היא עדכנה כי על פי דרישות האיחוד האירופי כל הנוסעים יידרשו להציג בדיקת קורונה שנעשתה 72 שעות לפני הטיסה ובמקביל ביטלה את מכסת הנכנסים.

שר החוץ גבי אשכנזי שוחח עם עמיתו הקפריסאי ניקוס כריסטודולידיס והודה לו על ההחלטה שתסייע בפתיחת השמיים וההתאוששות הכלכלית מהקורונה. אשכנזי אמר לכריסטודולידיס: "תכינו את החופים, המלונות והמסעדות לישראלים המחכים לחזור ולבקר בקפריסין. ההכרה שלכם בתעודת המתחסן תפתח את השמיים ותביא לתיירות רחבה בהקדם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים