שיתוף
תגובות
כלכלה » פרויקט כיכר המדינה יוצא לדרך
היקף האשראי של חברת המימון ברקת, יחד עם שותפותיה מגדל וכלל ביטוח, לפרויקט היוקרתי עומד על כ-2.05 מיליארד שקל
הדמיית פרויקט כיכר המדינה בתל אביב | צילום: ברקת

חברת ברקת  הציבורית, בניהולו של עדי גזית, מהחברות המובילות במתן אשראי בענף הנדל"ן, קיימה אירוע בתל אביב שבמסגרתו ציינה את העמדת המימון לפרויקט האייקוני "מגדלי כיכר המדינה" אשר הקמתו החלה לאחרונה על ידי החברות אלקטרה ואשטרום. בין המשתתפים היו איש העסקים ושותף בחברת ברקת, רוני בירם, רות לוי, מנהלת מערך האשראי העסקי במגדל, אריק רוט, מנהל מערך האשראי בכלל ביטוח ובכירים נוספים.

עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "אנו מציינים את יציאתו לדרך של פרויקט כיכר המדינה, המימון החוץ בנקאי הגדול ביותר שניתן לפרויקט נדל"ן למגורים בישראל. זוהי אבן דרך משמעותית לחברה והוכחת יכולת עליה עמלנו בשנתיים האחרונות. אנו מודים לכל שותפינו לדרך ארוכה ומוצלחת זו ומברכים את בעלי הזכויות בפרויקט, וכן את כל העוסקים במלאכה. ברקת ממשיכה לפעול לצמיחת החברה והגדלת היקפי פעילותה".

עוד מבחזית החדשות

בחודש אוקטובר האחרון העמידה חברת ברקת את הפעימה הראשונה למימון פרויקט כיכר המדינה, המימון החוץ בנקאי הגדול ביותר שניתן לפרויקט מגורים בישראל. מתוך סכום המימון של כ-2.05 מיליארד שקל, החלק הארי ממקורות המימון של ברקת לפרויקט הינו מחברות הביטוח מגדל וכלל, לטובת המימון של פרויקט כיכר המדינה. במסגרת הפרויקט, מוקמים 3 מגדלי ספירלה זכוכית יוקרתיים שיכללו כ-450 דירות, כל בניין ימנה כ-40 קומות מעל חניון תת קרקעי לשימוש אישי (906 מקומות חניה), וחניון ציבורי בבעלות פרטית (720 מקומות חניה), פארק ושצ"פ, לרבות אגם מלאכותי, בשטח של כ-50 דונם. הפרויקט נבנה ב"כיכר המדינה", רח' ה' באייר, תל אביב- יפו בשטח של 77.7 דונם. אדריכל הפרויקט הוא משרד אדריכלות אסקי מור סיון.

ברקת בשליטת רוני בירם, יו"ר החברה, גיל דויטש, ועדי גזית, מנכ"ל החברה, מתמקדת בליווי בניה ליזמים לפי חוק מכר, לקבוצות רכישה ובעלי קרקע, הלוואות גישור ומזנין. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים