שיתוף
תגובות
חדשות » עוגת גבינה יקרה שלי
שבוע לאחר שתנובה ייקרה את מחיר החלב, היא הודיעה על העלאת מחירים של מוצרים נוספים בשיעור ממוצע של כ-7.4% | בין המוצרים: מעדנות ומוצרי טירת צבי שיעלו ב-5%
עוגת גבינה | צילום: מולי שגב

חברת תנובה הודיעה היום (רביעי) על העלאת מחירים של חלק ממוצרי החברה בשיעור ממוצע של 7.3%. מדובר במוצרי מעדנות ואוליביה, ובנוסף, לראשונה אחרי 15 שנה, יעלו מחירי מוצרי טירת צבי ב-5%. המחירים החדשים יכנסו לתוקפם ב-1 ביוני.

החברה הודיעה בשבוע שעבר, ערב חג השבועות, על העלאת מחירי מוצרי החלב הלא מפוקחים בשיעור של 4.65%. בהמשך הודיעו גם חברות טרה ושטראוס שייקרו את מוצריהן הלא מפוקחים, טרה בשיעור ממוצע של 7% ושטראוס בשיעור ממוצע של 2.33%.

עוד מבחזית החדשות

בין מוצרי תנובה הלא מפוקחים שהתייקרו נכללים, גבינות שונות כמו קוטג' וחמאה, גבינות מלוחות כמו פיראוס וחמד וגם מעדנים כמו יולו וקרלו. בתנובה הסבירו את ההחלטה לייקר גם את המוצרים הלא מפוקחים בגידול הניכר בתשומות ובראשן מחיר החלב הגולמי.

מתנובה נמסר בתגובה: "עדכון המחירים חל לנוכח העלייה החדה במחירי הסחורות וחומרי הגלם בשנתיים האחרונות, בהם מחירי הקמח, חזה העוף, הבקר, השמן, והירקות, ותשומות נוספות כדוגמת חשמל, דלק, מים, שכר עבודה ועוד. כך למשל חומר הגלם חזה עוף המהווה כ-50% לפחות מהרכב מוצרי מאמא עוף, התייקר לחברה בתוך שנתיים בכ-25%, ומחיר הקמח התייקר למעדנות בכ-43%".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים