שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » סמסונג תערוך אירוע שיועבר ברשת ב-28 באפריל
מכשירים חדשים?
אירוע ה-Galaxy Unpacked 2021 של גלקסי יהיה ב-20 באפריל, באירוע החברה צפויה להציג מה שמוגדר ע"פ הערכות 'המכשיר החזק ביותר'
מטה חברת סמסונג | צילום: Valeriya Zankovych, שאטרסטוק

סמסונג תערוך אירוע הכרזות תחת הכותרת Galaxy Unpacked 2021 שיועבר ברשת ב-28 באפריל. החברה לא מספקת מידע נוסף על המוצרים שיוכרזו במהלך האירוע, למעט הבטחה אחת: "המכשיר החזק ביותר בסדרת ה-Galaxy".

כבר היום פרסמה סמסונג זוג טיזרים לקראת האירוע, אחד סרטון קצר שאורכו 12 שניות בלבד, והשני מגיע בצורת טיזר ארוך יותר באורך 56 שניות. בשני המקרים אנחנו יכולים להבחין בקובייה המתהפכת ומגלה לנו צד מואר שלה, אך הדבר לא אומר הרבה. במעבר לסרטון הארוך, כאן נוכל לראות קופסה ממותגת של סמסונג אשר מוצאת את דרכה החל מחברת השליחויות ועד ללקוח, כשהיא מפעילה סביבה כל מכשיר חשמלי בדרכה.

באשר להכרזות על מכשירי טלפון חכם, ייתכן כי סמסונג תציג לנו את דגמי ה-Galaxy Z  Fold 3 וה-Galaxy Z Flip 3 במסגרת האירוע, אף על פי שלל הדיווחים הטוענים כי המכשירים יוכרזו בחודש יולי.

בנוסף, עשויה סמסונג להכריז על דגמי Pro חדשים עם מסכי OLED איכותיים בגדלי 13.3 ו-15.6 אינץ', תמיכה בעט האלקטרוני S-Pen לכתיבה וציור ישירות על המסך, וגם חיבור סלולרי בדור החמישי. גם דגמי ה-Pro יוסיפו להסתמך על מעבדי אינטל, כאשר לפחות בעתיד הקרוב לא מתכוונת סמסונג לנסות ולהתחרות באפל (Apple) עם מעבדי ARM מתוצרת עצמית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים