שיתוף
תגובות
חדשות » סלקום זכתה במכרז של משרד הביטחון, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים
במסגרת ההסכם ספק סלקום שירותי תקשורת לצה"ל, מתוך פלטפורמת הענן הציבורי של צה"ל המבוסס על מייקרוסופט Azure
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום | צילום: ויקיפדיה

חברת סלקום הודיעה על זכייתה במכרז אינטגרציה מוביל של משרד הביטחון לאספקת שירותי אינטרנט, מיקרוסופט 365, אבטחת מידע וסייבר ורשתות WIFI לצה"ל. היקף המכרז עומד על עשרות מיליוני שקלים, כאשר משך ההתקשרות עומד על 3 שנים עם אופציה להארכה. המכרז הובל על ידי יחידת ממר"ם בשיתוף יחידת חושן של חיל התקשוב.

במסגרת ההסכם תנהל סלקום שירותים מתוך פלטפורמת הענן הציבורי של צה"ל המבוסס על מייקרוסופט Azure, המאפשרת למשרתי הסדיר והמילואים לגשת למידע בלתי מסווג באופן מאובטח.

עוד מבחזית החדשות

המכרז יכלול בין היתר שירותי אבטחת מידע מתקדמים וציוד תקשורת עבור רשת מחשבים מאובטחת, הפעלת מוקדי שירות מקצועי לתמיכה במשתמשי קצה, כמו גם פריסת תשתית סיבים אופטיים רחבה בהיקף ארצי למחנות צה"ל.

בנוסף, תנהל סלקום את קמפוס ה WIFI של צה"ל, סביבת ההדרכה החכמה מבוססת ה-WIFI לחיילים, המשדרגת ומייעלת את הליך ההכשרה של חיילי צה"ל בתכנים ייעודיים, בלתי מסווגים, דרך הסמארטפון.

מטרת הפרויקט הינה להנגיש את סביבת העבודה הצה"לית על גבי פלטפורמות אזרחיות חכמות מבוססות ענן במחשבם האישי או בסלולר.

דניאל ספיר מנכ"ל סלקום אמר על הזכייה: "סלקום כחברה ישראלית גאה להצטרף ולסייע לצה"ל בקידום המהפכה הדיגיטלית, לחבר את הבסיסים ברחבי הארץ לסיבים של סלקום ולהביא למשרתים בסדיר ובמילואים סביבת עבודה מתקדמת וטכנולוגית בכל מקום, אפילו במחשב האישי ובסמארטפון. סלקום תמשיך לקדם מגוון פתרונות חדשניים ופורצי דרך לכלל לקוחותיה, פרטיים ועסקיים כאחד."

סיון שושן לישע, סמנכ"ל המגזר העסקי סלקום אמרה בתגובה: "אנו מודים לצה"ל על האמון וגאים לספק לצה"ל את פתרונות האינטגרציה ואבטחת המידע המתקדמים בשוק. סלקום עסקים ממשיכה לעשות צעדים משמעותיים בדרך להיות קבוצת הIT המובילה בישראל, לחדש ולספק ללקוחותיה פתרונות הוליסטים בעלי ערך משמעותי, תוך הקפדה על מקצועיות ושירות מוביל."

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים