שיתוף
תגובות
דעות » מריחה מושלמת: הכלים להנחת מייקאפ
עמדת טיפוח
המייקאפ הוא בסיס לאיפור טוב וכדי להניח מייקאפ נכון, חשוב לדעת באיזה כלי להשתמש כדי להניח אותו • מעין קרני עם כל ההמלצות לכלים למריחת מייקאפ מושלמת
מייקאפ | צילום: Billion Photos, שאטרסטוק

אחרי שבטיפ של שבוע שעבר הבהרנו כמה דברים חשובים שחייבו גם אותי לפעול בעניין, נמשיך לטיפ הבא, שלפני שכתבתי אותו בדקתי בכל הטיפים הקודמים כדי לוודא שהוא לא נכתב כבר. הוא לא נכתב עדיין ואין לי מושג איך עוד לא כתבתי עליו עד עכשיו.

טדם טדם (תדמיינו תופים מרשימים ברקע כפתיחה דרמטית)

איך לשים מייקאפ? אז קודם כל אני מקדימה ואומרת שזה בהחלט עניין אישי. כל מאפרת ואישה מורחת מייקאפ איך שהיא אוהבת ובהתאם לניסיון שלה. יש הרבה אפשרויות ובהתאם גם הרבה תוצאות שונות.

אחרי שהתנסיתי בכל מני סוגי מריחות אני אסכם פה את התוצאות. כמאפרת וכאומנית אני אוהבת לנסות כל דבר עד שאני מגיעה לתוצאה המושלמת מבחינתי הן מבחינת המרקם, הן מבחינת ההרגשה על העור וכמובן, אחרונה חביבה – העמידות.

יש 4 אופציות מוכרות להנחת המייקאפ: ספוגית ביצה, ספוגית משולשת, מברשת רחבה ייעודית למייקאפ ו…עם אצבעות הידיים!

רוצה לקבל טיפים לאיפור מקצועי במייל? השאירי פרטים

נתחיל מהסוף: בעזרת זוג ידיים- בהתחלה, כששמעתי ממספר לקוחות שהכלי שלהן להנחת המייקאפ הוא הידיים, התחלחלתי, אבל אחר כך הייתי חייבת לנסות בעצמי כדי לדעת עד כמה למחות על העניין. האמת היא לאחר ניסוי, הגעתי למסקנה מעניינת, התוצאה לא כל כך גרועה… בסוף.

אחרי שעבדתי רבות על אחידות המייקאפ, טפחתי בעדינות נונשלנטית במקומות הנדרשים ושטפתי ידיים באופן מסיבי. הכיסוי יוצא גבוה ומלא. ועדיין, המלצה אישית שלי? פחות…

מברשת רחבה – הרבה נשים ומאפרות משתמשות במברשת. זו שיטה נפוצה, אבל פחות מומלצת מבחינתי. המריחה מהירה וקלה אבל המברשת יוצרת פסי מריחה שבכל מקרה צריך לעבור עליהם בסבלנות עם ספוגית. הכיסוי נחמד, קליל ומותאם ליום יום, אך לא עמיד במיוחד ואין לצפות שיישאר לאורך זמן, למשל עד שבת בבוקר, גם אם זה מייקאפ של אסתי לאודר טהור. מצד שני, זו שיטה חסכנית, כמו הידיים, כיון שהמייקאפ לא נספג בספוגית ומתבזבז לו.

ואם מדברים על המייקאפ של אסתי לאודר ובזבוז באותו משפט, אני חייבת הערת שוליים. חשוב לציין שיש פתרון מיידי ומלא לשפיכה הבזבזנית המזעזעת של המייקאפ. כן, גם אני בזבזתי כמויות של חומר בכל פעם עד שנתקלתי בפקק לחיצה מיוחד שמותאם לבקבוק המייקאפ של אסתי לאודר שעולה 50 שקלים טבין וטקילין. אבל למרות המחיר, מאז הרכישה הוא עובד קשה ומכסה את המחיר שלו. תנסו גם עם עוד פקקים של מייקאפים גמורים, הם אולי יתאימו.

ספוגית משולשת וביצה (ביוטי בלנדר) – קודם כל, חשוב ביותר להבהיר שכל ספוגית יש להרטיב תחת זרם מים ולסחוט היטב לפני השימוש.

ספוגית ביצה (ביוטי בלנדר, לאו דווקא המקורי) היא המומלצת ביותר מבחינתי, היא מאפשרת להגיע למראה חלק, לכיסוי שיוצא מלא, למרקם טבעי ויש נוחות רבה בעבודה. יחד עם זאת, חשוב להזכיר כמובן שההרגשה של המייקאפ על העור קשורה בהחלט לסוג המייקאפ עצמו.

הספוגית המשולשת עולה הרבה פחות, אך למריחת המייקאפ היא גם טובה פחות. החיתוך שלה יוצא פסים שזקוקים למחיקה. המלצה שלי, תשמשו בה לדברים אחרים.

טוב, סיימנו ואחרי הכל אני מקווה שתבחרו במה שהכי טוב ונוח לכן כי זה מה שהכי הכי חשוב! (רק תיזהרו מאוד שאני לא אראה אתכן, אני יודעת להבדיל…).

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים