שיתוף
תגובות
חדשות » "מכוניות מדברות": סטארט אפ ישראלי נמכר ב-350 מיליון דולר
חברת קוואלקום הודיעה על רכישת Autotalks הישראלית לפי שווי של 350 מיליון דולר | החברה עוסקת בתחום התקשורת לרכב החכם | תאפשר לקוואלקום להתחרות במובילאיי
משרדי קוואלקום ישראל | צילום: יח"צ

הבוקר (שני) הודיעה ענקית שבבי המובייל קוואלקום על רכישת Autotalks, חברה המפתחת שבבי תקשורת לרכב, בסכום המוערך בכ-350 מיליון דולר. כרגע נמצאת העסקה בשלבי בדיקת הנאותות.

Autotalks עוסקת בתחום התקשורת לרכב החכם, המכונה V2X, תקשורת שהרכב מבצע לבד מול רכבים אחרים, רמזורים וכדומה (Vehicle-to-everything communications). החברה נוסדה ב-2008 ופיתחה שבב ייעודי לעולם ה-V2X שישתלב כעת במוצרי קוואלקום בעולם הרכב.

עוד מבחזית החדשות

בהודעה לעיתונות נכתב כי: "תעשיית הרכב העולמית ממשיכה להתפתח בקצב חסר תקדים, תוך אימוץ והסתמכות על חדשנות וטכנולוגיות דיגיטליות. אחת הבולטות שבהן היא תקשורת בין כלי רכב לסביבה, שממלאת תפקיד מרכזי בטרנספורמציה הדיגיטלית של תעשיית הרכב. טכנולוגיות התקשורת בין כלי רכב מניחות את היסודות לדור הבא של רכבים מבוססי תוכנה, שישנו את חוויית הנהיגה באמצעות שירותים מתקדמים, התאמה אישית לנהג וכמובן – בטיחות מוגברת, תוך יצירת פוטנציאל עסקי ומודלים עסקיים חדשים בשוק. לאחר הרכישה, טכנולוגיות הבטיחות של חברת Autotalks ישולבו במערך המקיף של פלטפורמת הרכב המחוברות לענן מבית קוואלקום, Snapdragon Digital Chassis".

על פי נתוני SNC Finder, חברת Autotalks גייסה מאז הקמתה כ-150 מיליון דולר. סכום העסקה לא פורסם, אך ההערכה בשוק היא שהאקזיט נמכר ב-350 מיליון דולר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים