שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » מזארטי MC20 הראשונה נחתה בישראל
2.1 מ' ש"ח
סמלת, יבואנית מזראטי בישראל מציגה את דגם הספורט הראשון מזה עשור: מזארטי MC20 הראשונה שנחתה בישראל בעלת עוצמה של 630 כ"ס ובשווי של 2.1 מיליון ש"ח
רכב ספורט מזארטי MC20 | צילום: איתן קג'יה

ביום ה' האחרון, ציינה סמלת, יבואנית מזראטי בישראל עשר שנות פעילות של המותג האיטלקי בארץ. במהלך האירוע נחשף לראשונה בישראל דגם הספורט החדש של מזראטי והראשון בעשר השנים האחרונות ה-MC20 במחיר התחלתי של 1.8 מיליון ש"ח.

הרכב הראשון שנחת בישראל, מתוך מספר הזמנות, נמכר ללקוח המתגורר במרכז הארץ. הרכב מוערך בשווי של 2.1 מיליון ש"ח כולל תוספות ביניהם: גג בצבע שחור וחישוקים שחורים ומציג חזית ייחודית באחד הצבעים שיוצרו במיוחד בעבור MC20 Bianco Audace" "- לבן מטאלי.

ה- MC20 מציגה מנוע V-6 חדשני, בעל הספק של 630 כ"ס ועם מומנט של 730 ננומטר המספק תאוצה של 0-100 קמ"ש תוך פחות מ-2.9 שניות ומהירות מרבית מעל 325 קמ"ש.

ה-MC20 קלת משקל במיוחד ועומדת מתחת ל-1,500 ק"ג (משקל עצמי). בזכות ההספק הגבוה שלה היא המובילה בקטגוריה ביחס משקל/הספק, עם 2.33 ק"ג/כ"ס בלבד.

פיתוח הדגם החדש התבסס על המודל המתמטי Virtual Car. שיטה זו אפשרה ביצוע של 97% מהבדיקות הדינמיות, תוך אופטימיזציה של זמני הפיתוח. לאחר מכן, המכונית עברה כוונון עדין כמיטב המסורת של מזראטי עם מפגשי נהיגת מסלול ומבחנים ממצים בתנאי השימוש המגוונים ביותר.

ה-MC20 מתוכננת לאפשר המרה מלאה להספק חשמלי.

עיצוב ה-MC20 הופק תוך כ-24 חודשים, בגישה חדשנית אותה הובילו צוות מקצועי של מזראטי שכלל מהנדסי מעבדת חדשנות, מומחים טכניים ממעבדת המנועים ומעצבים ממרכז הסגנון של מזראטי. הבחירה בדלתות הפרפר לדוגמה, נובעת לא רק מהנראות המרשימה אלא גם משפרת את הארגונומיה של המכונית ומאפשרת גישה מיטבית לתא הנוסעים וממנו.

מזראטי MC20 | צילום: יצרן

תא הנהג מאופיין בקווים פשוטים ונקיים עם מינימום הסחות דעת ומאפשרים ריכוז מלא בחוויית הנהיגה. פנים הרכב מצויד בשני מסכי 10 אינץ' וקונסולה מרכזית בעלת כמה תכונות בודדות בלבד ביניהן: מטען אלחוטי לסמארטפון, בורר מצבי נהיגה, לחצני בחירת מהירות, בקרת חלונות חשמליים ועוד.

ה-MC20 החדשה תחובר בכל עת לתוכנית מזראטי קונקט, ובאמצעות אפליקציה ניתן לשלוט במגוון שירותי הרכב הכוללת ניווט מחובר, Alexa ו-Wifi Hotspot.

הן מבחינה ויזואלית והן מבחינה רעיונית, ישנם אזכורים חזקים ל-MC12, המכונית שסימנה את קאמבק המרוצים של מזראטי בשנת 2004. באותו אופן כמו קודמתה, MC20, בעלת האופי של מכוניות המרוץ, מכריזה על כוונתה של מזראטי לחזור לעולם המרוצים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים