שיתוף
תגובות
חדשות » לאחר שחזרה מכוונתה להעלות מחירים: אסם מבטלת את מבצעים
יוקר המחיה
בשל מחאת הצרכנים נגדה אסם חזרה בה מכוונתה להעלות מחירים אבל ביטלה חלק מהמבצעים, אומנם זו אינה העלאת מחירים ישירה, אך הצרכן ישלם יותר ממה ששילם בחודש הקודם
מוצרי אסם נסטלה | צילום: defotoberg, שאטרסטוק

לפני מספר חודשים ביקשה אוסם להעלות את מחירי מוצריה, אך נסוגה ברגע האחרון בשל מחאת צרכנים נגדה. כעת מצאה אוסם פתרון שיאפשר לה להרוויח יותר מבלי להצהיר על העלאת מחירים מפורשת.

אתמול (רביעי) התפרסם ב"חדשות 12" כי רשתות השיווק מדווחות שבמחירונים אותם קיבלו לחודש נובמבר ניכר צמצום משמעותי במחירי המבצעים השונים של חברת אוסם, כך שמחירי המוצרים בהחלט ישפיעו על כיסם של הצרכנים.

צעד זה של אוסם, נעשה כדי לא להתמודד עם חרם צרכנים כפי שהיה לפני כמה חודשים, אך בפועל החברה תגבה יותר ממה שגבתה בחודש שעבר.

למרות ששופרסל, רמי לוי ורשתות נוספות ברחבי הארץ הודיעו לספקיות המזון כי לא ישתפו פעולה עם עליית המחירים ב-1 בנובמבר, ואף הסתכנו באי קבלת מוצרים שונים, שיחסרו על המדפים, כעת מצאה אוסם את הדרך איך לייקר את מוצריה באופן עקיף.

למרבה האבסורד המוצרים שאמורים להתייקר בשל ביטול המבצעים הם בין היתר מוצרי הדגל של אוסם כמו קרקרים, פתיתים, פסטה, קטשופ וביסקוויטים.

אוסם הגיבה לטענות ואמרה כי  "לאסם נסטלה ישנם עשרות מבצעים ברשתות השיווק השונות המשתנים מעת לעת. כבר בראשית חודש פברואר אסם נסטלה הודיעה על ביטול עליית המחירים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים