שיתוף
תגובות
כלכלה » כל אחד יכול להיות סוחר באמזון: קורס ייעודי לסוחרים חרדים יפתח בירושלים
לומדים ומתפרנסים
מעצמת המסחר המקוון אמזון, חולשת על מעל 40% מנפח שוק האונליין בארה״ב ומתהדרת בסה״כ ב-20 זירות מסחר (מרקטפלייסים) ברחבי העולם, כולן פתוחות לסוחרים צד ג׳
אופן ספייס במתחם ביזמקס | צילום: יח"צ

מעל 350 מיליון מוצרים מוצעים מידי יום ל-310 מיליון קונים מכל העולם. כמו בארה"ב גם בישראל גילו יזמים חרדים את ההזדמנויות שבמסחר האלקטרוני לפרנסה בכבוד ושמירה על אורח חיים חרדי מוקפד.

בעידן הנוכחי כבר אין צורך להשקיע בחנות מאובזרת או להשכיר מתחם במרכז קניות כדי להצליח למכור. שיטת המסחר המסורתית עברה כבר מזמן למרחב הווירטואלי ברשת ופתחה בפני הסוחר הישראלי עולם שלם של אפשרוית. כך מדווחים סוחרים חרדים באמזון על מחזור מכירות שנתי בסך 150 אלף דולר עם רווח של 20%, כל זאת בלי לשכור משרד או לבזבז שעות בפקקים בדרך לעבודה וזאת לאחר ניסיון של שנה בלבד.

עוד מבחזית החדשות

אך כמו בכל תחום, גם לעולם הסחר המקוון יש שפה וחוקים משלו. במרכז החדשנות ביזמקס בירושלים שמופעל על ידי קרן קמ"ח, אחים גלובל והרשות לפיתוח ירושלים, מאמינים כי סוד ההצלחה טמון ברכישת ידע ופרקטיקה נכונה ויחד עם בנק הפועלים ו'מרכז כיוון' פיתחו תכנית הכשרה לסוחרים באמזון.

לאור ההצלחה של מחזורים קודמים שהביא בוגרים רבים לייצר הכנסה נאה בתוך חודשי עבודה ספורים, במרכז ביזמקס פותחים קורס מחזור נוסף של מסחר מקוון באמזון. "אנחנו כל העת משפרים ומדייקים את תכנית הלימודים במטרה להעניק את מירב הכלים לסוחר המתחיל", מספר אליהו דינוביץ מנכ"ל ביזמקס. "כך למשל במחזור הקרוב אנו שמים דגש על הפן המעשי, התלמידים יתנסו בשיטת 'פרייבט לייבל' ובמהלך הקורס ישיקו מוצר עם מיתוג עצמי משלהם, כך שבסוף הקורס הם יוצאים לשוק עם מוצר שכבר מכסה את העלויות". 

הפן המעשי, אליו מתכוון דינוביץ', הוא חלק חדש שמקבל הבלטה בקורס הנוכחי. המשתתפים בקורס יקבלו כלים לפתח מוצר ייחודי משלהם, ויתנסו לאורך כל הקורס בהפעלת חנות באמזון בו ימכרו את המוצר שלהם. לאורך הקורס ילמדו את כל שלבי הייצור והתפעול של חנות עם מוצרי מותג עצמי.

הסילבוס בקורס משלב גם את שיטת ה'דרופשיפינג' המאפשרת למכור מוצרים ללא השקעה כספית משמעותית. בנוסף מעניק הקורס את מירב הכלים להם נדרש הסוחר כדי לצאת לדרך: החל מרישום לפלטפורמה, טריידמארק, ועד היכרות עם האלגוריתם של אמזון שאחראי לקצב מכירות גבוה. 

הקורס הקרוב יפתח בתאריך 10.7.23 (כ"א תמוז) במתחם ביזמקס בירושלים. הקורס שיכלול 18 מפגשים שבועיים ומפגשי ליווי נוספים, יועבר על ידי המרצה גיא חרץ בעלים ומנכ"ל של חברת  Prgecom – מהמובילות בתחום האיקומרס בישראל. בנוסף ילווה את הקורס יונתן בן עטר, סוחר מנוסה באמזון אשר יעניק ליווי אישי למשתתפים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים