שיתוף
תגובות
כלכלה » יוניליוור מגיבה לחרם הרשתות: לא נוותר על עליות מחירים
מאבק הרשתות
בכיר בחברת יוניליוור אמר בראיון עם כתבת "תוכנית חיסכון", הוא טען שהחברה לא תוכל לוותר על עליות המחירים, אך שוקלת להגדיל את המבצעים ברשתות
השלט על יוניליוור ברשת שופרסל

בשבועות האחרונים מנהלות רשתות השיווק מיני מלחמה מול יונילויוור וחברות ענק נוספות במשק, ומסרבות לאשר את המחירונים החדשים שהעלו בצורה משמעותית את מחיר המוצרים. בתגובה הפסיקה יוניליוור לספק מוצרים לרשתות השיווק הסוררות. 

בתגובה אמר בכיר בחברת יוניליוור, לכתבת "תוכנית חיסכון" ב-N12 כי המחירים לא עודכנו רק בישראל, אלא בכל רחבי העולם והן כורח המציאות לאור העלייה בעלויות הייצור. יש לציין כי יוניליוור מפעילה מספר מפעלים בארץ בחיפה, בצפת, בעכו ובערד שבהם מייצרים את המותגים הפופולריים של החבה כמו קליק, גלידות שטראוס, קרמבו, דגני תלמה, פינוק, בדין, קנור ומותגים נוספים. 

לדברי הבכיר "אנחנו בימים לא פשוטים ואנחנו עושים הכול כדי להגיע להבנות עם רשתות השיווק, גם בהעמקת מבצעים רחבים ועמוקים יותר במחירי מוצרנו". "למרות המצב המאתגר, פיטורים או סגירה של מפעלים בארץ לא עומדים על הפרק". 

עוד טען הבכיר "ישראל חשובה לנו ואנחנו לא רוצים לוותר עליה בתור לקוחות". "עברנו על כל מוצר ומוצר ובדקנו עד כמה אנחנו יכולים לחכות עם עליית המחירים אבל התשובה היא שעלות חומרי הגלם וההובלה הכניעו אותנו. אם לא נעלה את המחירים לא נוכל להמשיך למכור חלק מהמוצרים".

עוד הסביר הבכיר: "צריך להבין שאנחנו מייצרים מוצרים כמו פינוק למשל, שכן מתאים לכל כיס, אנחנו לא מכוונים לעשירים בלבד. בתור חברה גלובלית אנחנו לא יכולים לעשות איפה ואיפה בין המדינות, ומה שביקשנו משאר המדינות אנחנו מבקשים גם מישראל".

תגובת בכיר יונליוור באה על רקע הדיווח על ירידה דרמטית של  30%-40% במכירות יוניליוור בתוך פחות מחודש. גם ביוניליוור מבינים שהם יצטרכו למצוא פיתרון במהירות, שכן הצרכנים שרוכשים בינתיים מוצרים חליפיים עלולים שלא לחזור ולרכוש את מוצרי החברה. רשתות השיווק מקוות שהמשא ומתן עם יונליוור יניב תוצאות בימים הקרובים, והמוצרים האהובים יחזרו למדפים. 

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בזמן החרם למדנו לקנות חברות מתחרות זולות בהרבה ונהננו!! אנו כצרכנים שמחים שרשתות השיווק לא מוותרות ונכנעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים