שיתוף
תגובות
חדשות » חרדים לתקשורת: לראשונה גוף תקשורת חרדי מכשיר את דור העתיד של העיתונאים החרדים
מקצוע העיתונאות במגזר החרדי הפך להיות מבוקש זאת לאור הנוכחות של אנשי התקשורת החרדים בראיונות בכלי תקשורת גדולים | יש מי שהרים את הכפפה
בית ספר לתקשורת קול חי | צילום: קול חי

יותר ויותר צעירים חרדים רוצים להשפיע ולהשתלב בתקשורת החרדית והכללית. הנוכחות של אנשי התקשורת החרדים בראיונות בכלי התקשורת המובילים בישראל. התהודה לה זוכים אייטמים שמתפרסמים בתקשורת החרדית, הופכים את מקצוע העיתונאות החרדית למקצוע מבוקש.

אם בעבר העיתונאים החרדים הוכשרו תוך כדי עבודה, היום הם מבקשים לעשות את זה בצורה מקצועית ולהגיע ליעד עם הבנה וכלים נכונים. לשם כך פתחה קבוצת רדיו 'קול חי' בית ספר לתקשורת להכשרת הדור הבא של העיתונאים ואנשי התקשורת שישתלבו בתקשורת החרדית והכללית.

בית ספר לתקשורת קול חי | צילום: קול חי

עוד מבחזית החדשות

מנכ"ל קבוצת 'קול חי' אבי רוזן: 'בתור קבוצת התקשורת שהובילה את המהפך בתקשורת החרדית, אנחנו גאים להיות החלוצים בהכשרה של דור העתיד של העיתונאים החרדים, שישתלבו במקצוענות בכלי התקשורת המובילים במגזר ובישראל'.

באירוע הפתיחה של הקורס שרטט מנהל התוכניות ב'קול חי' בצלאל קאהן את האופן שבו הוא רואה את תפקיד העיתונאי החרדי: "תפקידה של התקשורת החרדית היא לא רק לייצר סיפור ולדווח, אלא גם לדעת מה לסנן ולא לפרסם. יש לנו עקרונות הלכתיים לפני העקרונות המקצועיים".

מנהל הקורס יועץ התקשורת יוסי צלניקר אמר לעיתונאים שבדרך: "תקשורת לא לומדים. תקשורת מפתחים ומעצימים. אם 'אין לך את זה' לא יעזרו גם 800 מפגשים, לכם 'יש את זה' ונעשה הכל לפתח אתכם את הכישרון והיכולת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים