שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » חודש להסדרת חובות לחברת חשמל ללא ריביות
מבצע גבייה
חברת החשמל הודיעה הבוקר על 'מבצע גבייה' שיאפשר ללקוחות לכסות חובות שנצברו בתקופת משבר הקורונה • לקוח שישלם עד סוף השנה האזרחית יופחתו לו הריביות והעמלות
חברת החשמל | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

חברת החשמל הודיעה הבוקר על מבצע גבייה שיאפשר ללקוחות פרטיים, עסקים קטנים ומשקי בית, לכסות חובות שנצברו בתקופת משבר הקורונה.

המבצע נעשה במטרה לעודד לקוחות לשלם את כלל חובותיהם השוטפים בגין שימוש בחשמל מאז תחילת שנת 2020. במהלך תקופת המבצע, חודש דצמבר, יוכל כל לקוח אשר צבר חובות החל מינואר 2020, להסדיר את חובו ללא תוספת ריביות ועמלות ובפריסת תשלומים נוחה. המבצע יסתיים ב-31.12.2020.

מנתוני החברה עולה, כי בשנה החולפת הצטברו חובות של כ-600 מיליון שקל, כמעט פי 2 משנת 2019. בחברה מייחסים את הזינוק למשבר הקורונה ולמצוקה הכלכלית של צרכנים.

בחברה מדגישים שהם נזהרים עד נמנעים מניתוק לקוחות במהלך השנה, כאשר העסקים הקטנים קיבלו שלוש פעימות של הארכת מועדי תשלום לאורך השנה.

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה בחברת החשמל, מסר כי "עם תחילת התפשטות הקורונה, ומתוך הבנה למצב לקוחותיה, חברת החשמל אפשרה הקלות רבות ללקוחות, דבר שגרר גידול בחובות לחברת החשמל. מבצע שמיטת הריביות והעמלות הוא צעד נוסף במטרה להקל על הלקוחות".

הלמן ציין, כי "זו הזדמנות חד פעמית לשלם חובות שנצברו במהלך תקופה זו ללא תשלום נוסף, כדוגמת ריביות. חברת החשמל היא חברה עסקית ותשלומים אלו יאפשרו את המשך ההשקעות בתשתית ויישום תכניות הפיתוח של החברה לטובת שיפור ואמינות אספקת החשמל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים