שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » ועדת גולדברג אישרה את המועמדים של השר אוחנה
מפכ"ל נכנס
הוועדה המייעצת למינוי בכירים אישרה את מינויו של ניצב קובי שבתאי לתפקיד המפקח הכללי של משטרת ישראל ושל גונדר קטי פרי לתפקיד נציבת בתי הסוהר
השר לביטחון פנים אמיר אוחנה עם המפכ"ל הנכנס קובי שבתאי | צילום: באדיבות המצלפ

הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשרות הציבורי "ועדת גולדברג", הודיעה לפני זמן קצר לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה כי אישרה את מועמדיו לתפקידי מפכ"ל המשטרה ונציבת שב"ס, ניצב יעקב שבתאי וגונדר קטי פרי.

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה הגיב להחלטה ואמר, "אני שמח שגם הוועדה המייעצת למינויים לתפקידים בכירים מצאה את מועמדיי, ניצב קובי שבתאי לתפקיד המפקח הכללי של משטרת ישראל וגונדר קטי פרי לתפקיד נציבת בתי הסוהר, כראויים לראשות הארגונים הביטחוניים החשובים".

"אביא באופן מיידי הצעת מחליטים לאישורה של הממשלה בדבר המינויים ואני מצפה מכלל חברי הממשלה לאשרם ללא דיחוי. לפתחו של המפכ"ל המיועד מונחות בעיות בוערות, קשות ודחופות לטיפול".

מוועדת גולדברג נמסר: "הוועדה המייעצת למינויים לתפקידים בכירים, בראשות השופט (בדימוס) אליעזר גולדברג, דנה בעניין מינויה של גונדר קטי פרי לתפקיד נציבת שירות בתי הסוהר, והגיעה להחלטה כי אין פגם בטוהר המידות של המועמדת, ולא בטוהר המידות שבשיקולי השר לביטחון הפנים למנותה. החלטה זו התקבלה פה אחד והועברה לידיעת השר לביטחון הפנים".

"כמו כן, הוועדה המייעצת למינויים לתפקידים בכירים, בראשות השופט (בדימוס) אליעזר גולדברג, דנה בעניין מינויו של ניצב יעקב שבתאי לתפקיד המפקח הכללי של משטרת ישראל. החלטת הוועדה שהתקבלה ברוב קולות היא כי אין פגם בטוהר המידות של המועמד, ולא בטוהר המידות שבשיקולי השר לביטחון הפנים למנותו. החלטה זו הועברה לידיעת השר לביטחון הפנים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים