שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » בורסה ושוק ההון » הביטקוין זינק ב-4% ושבר את שיא כל הזמנים
68,590 אלף דולר
בנוסף, האת'ריום, מטבע הקריפטו השני בהיקפו, מטפס ב-1.5% ל-4,805.3 דולר ונסחר לראשונה בשווי גבוה מ-4,800 דולר, בנק ההשקעות ג'יי.פי מורגן הכפיל את התחזית
ביטקוין | צילום: Momentum Fotograh, שאטרסטוק

הביטקוין, המטבע המבוזר המוביל את שוק המטבעות הקריפטוגרפיים ממשיך הבוקר לטפס וחוצה לראשונה את שיא כל הזמנים ונסחר סביב 68 אלף דולר. המטבע רושם עלייה של יותר מ-4% ונסחר ברמה של 68,590.6 דולר.

בנוסף, האת'ריום, מטבע הקריפטו השני בהיקפו, מטפס ב-1.5% ל-4,805.3 דולר ונסחר לראשונה בשווי גבוה מ-4,800 דולר. העלייה במטבע נרשמת ברקע דיווחים כי רשת האת'ריום שרפה יותר מטבעות משהנפיקה במשך לפחות שבוע, אחרי שעדכון ברשת הוביל לאפשרות לשרוף חלק גדול מהעמלות בעסקאות, במקום לשלוח אותם לכורי המטבע. משמעותה של שריפת את'ריום היא מחיקה סופית של מטבעות מהמחזור.

שבירת השיאים נרשמת כחלק ממגמה רחבה – בשוק הקריפטו שרושם עליות מאז תחילת אוקטובר, והוסיף לערכו קרוב לטריליון דולר תוך חודש בלבד. כעת מגיע השווי של שוק המטבעות הקריפטוגרפיים כולו לכמעט 3 טריליון דולר.

למרות שקשה לשייך את התנועות במטבעות הקריפטוגרפיים לאירוע או גורם ספציפי, וכן למרות התנודתיות הרבה שרושמים המטבעות בדרך כלל, אנליסטים רבים מאמינים כי הביטקוין והן האת'ריום ימשיכו לטפס בשבועות הקרובים.

כזכור, בנק ההשקעות ג'יי.פי מורגן הכפיל לאחרונה את התחזיות שלו עבור המטבע וצופה שהביטקוין יגיע ל-146 אלף דולר, עם יעד של 73 אלף דולר עוד השנה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים