שיתוף
תגובות
כלכלה » בשורה לתושבי בית שמש: תכנית ההתחדשות של שכונת קריית משה יוצאת לדרך
ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך: "תנופת הבנייה של העיר בעיצומה. האירוע מסמל יותר מסתם שינוי פיזי של שכונה, הוא מייצג את המחויבות הבלתי מעורערת של העייריה"
הדמיית פרוייקט נדל"ן | צילום: ע.ט התחדשות עירונית

השבוע התקיים טקס השקה חגיגי לפרויקט התחדשות עירונית – קריית משה (רמת לח״י) בבית שמש. הטקס התקיים במעמד ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, חבר המועצה הרב ישראל רמתי, חבר המועצה יוסי גולדהירש, מנכ״ל החברה הלואמית להתחדשות עירונית אלעזר במברגר, מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי,יועמ״ש העירייה עו״ד מיקי גסטווירט, ראש מנהלת התחדשות עירונית בית שמש אייל חסידים ומכובדים נוספים.

במהלך הטקס חולקו לכ-60 מתושבי השכונה מכתב מהיזם ובו עיקרי ההסכם והתנאים למעבר זמני של התושבים לצורך התחדשות השכונה תוך מספר חודשים. ההליך מלווה על ידי בא כוח הדיירים משרד 'שרקון בן עמי ושות'. במהלך הטקס התקיימה הריסה חלקית של חלק ממבני המסחר בשכונה. 

עוד מבחזית החדשות

שלב ההריסה מהווה אבן דרך משמעותית במסע לקראת מימוש מתחם רמת לח"י החדש. במהלך הפרויקט ייבנו בסך הכל 1,195 יחידות דיור חדשות המספקות אפשרויות דיור נחוצות לתושבים. יחידות חדשות אלו לא רק יתנו מענה לביקוש למגורים, אלא גם יכללו תשתיות חיוניות ומוסדות ציבור כדי לתת מענה לצרכי הקהילה.

ראש עיריית בית שמש, ד״ר עליזה בלוך: "טקס ההריסה שהתקיים היום הוא טקס שכולו בנייה. תנופת הבנייה של העיר בעיצומה. האירוע מסמל יותר מסתם שינוי פיזי של שכונה, הוא מייצג את המחויבות הבלתי מעורערת של עיריית בית שמש לטובת ולרווחת התושבים בעיר. תושבי שכונת קריית משה (רמת לח״י).

"בעודנו נפרדים מהישן, אנו מאמצים עתיד מלא בהזדמנויות וביכולת לרמת חיים משופרת. המסע לקראת התחדשות עירונית אינו רק עניין של לבנים וטיט, אלא יצירת קהילה משגשגת ופורחת. בנייה של כ- 1,195 יח"ד חדשות בעיר אינן רק מענה לביקוש למגורים, אלא גם בסיס לשכונה תוססת ומכילה. יח"ד חדשות אלו לא רק יהיו בתים אלא גם יגלמו את התשתיות החיוניות ומוסדות הציבור הנחוצים לעמידה צרכי הקהילה הצומחת שלנו יחד, יד ביד, נעצב עתיד טוב יותר לעיר בית שמש. היום מסתמן תחילתו של פרק יוצא דופן, ואני מתכבדת לעמוד בפניכם, לחזות בהתגלגלות של שינוי מדהים באמת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים