שיתוף
תגובות
כלכלה » אפקט הדומינו: סניף הבנק של סליקון ואלי ישראל נסגר
הבוקר קיבלו כ-40 עובדי הסניף בישראל הודעת מייל על הפסקת עבודתם | מספר עובדים יישארו לתקופה מוגבלת
אנשים מחוץ לבנק סילקון ואלי בארה"ב | צילום: צילום מסך - cbc

הסניף הישראלי של בנק סיליקון ואלי בישראל נסגר היום והפסיק את פעילותו. כ-40 עובדי החברה קיבלו הבוקר מייל ובו הודעה שרק מספר מצומצם של עובדים יישאר לתקופה מוגבלת של עד 45 יום, ככל הנראה כדי להעביר לסגור את פעילות הבנק באופן מסודר.

דלתות הסניף ברחוב הארבעה בתל אביב נותרו נעולות היום. לא היה מענה טלפוני במשרד וגם לא בטלפונים האישיים, למרות שחלק מעובדי הסניף המשיכו לעבוד במהלך סוף השבוע בניסיון לתת מענה לחברות ההייטק הרבות שנמנות עם לקוחותיהם, אך הבוקר התברר כי הפסקת העבודה היא סופית. כרגע לא ברור אם הסניף יחזור וייפתח במידה ו-SVB האמריקאי יימכר לבנק אחר.

עוד מבחזית החדשות

מנכ"ל SVB ישראל, דוד כהן פרסם אתמול הודעה בלינקדין, בה הוא נפרד מכל אנשי הצוות והודה להם על עבודתם, וגם סיכם את הקריירה שלו עד עתה. ההודעה לא הודיעה במפורש כי פרש מהתפקיד או שהעובדים פוטרו.

אתמול והיום לא ניתן היה לקבל את תגובתו של כהן, והוא הסתפק במילים "אני לא מעוניין לדבר". עורך הדין של SVB, עו"ד יורם ראב"ד, נמנע גם הוא מלהתייחס למצבה של החברה בישראל אבל אמר כי הסניף הישראלי אינו גוף עצמאי ואם פעילות הבנק נעצרה על ידי השלטונות האמריקאים, הסניף בישראל לא יכול להמשיך לפעול.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים