שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » אנחנו לא פראייריות של פרסומות!
עמדת טיפוח
המליצו לך על מייקאפ של חברה מסוימת, האם בהכרח כל המוצרים שלה טובים? איזו בדיקה צריכים לקיים למוצר איפור לפני שמכניסים אותו לתיק האישי? • מעין עושה סדר
קניית מוצרי איפור | צילום: SumanBhaumik, שאטרסטוק

אנחנו תמיד עסוקות באיך ומה לעשות לפני, אחרי ובמהלך האיפור – ועל הדרך מפספסות פרט חשוב ביותר לאיפור מקצועי – אופן בחירת המוצרים והמותגים.

כשחברה אומרת לך "קניתי מהחברה הזו את המוצר הזה והוא מעולה", שם החברה נשאר לך בראש. כשאת באה לחנות ומציעים לך מוצר מאותה חברה, את קונה את המוצר כי החברה זכורה לך לטוב, מנסה אותו בבית ומתאכזבת ממש, במקרה הטוב. במקרה הרע, את חושבת שכל מוצרי האיפור ככה, כי אם החברה הזו טובה, כנראה שאין מה לצפות וכל מוצרי האיפור זהים.

אז מה ה"אמת"?

האמת היא שלכל חברה בשוק יש את המוצרים השווים שלה. לאחת השפתונים והמסקרות, לשנייה המייקאפ והסרומים, אצל שלישית הפריימרים מעולים אבל היתר פשוט בזבוז כסף וכן הלאה.

מה שאומר, שאם המליצו לך על מייקאפ מעולה של חברה מסוימת, אל תהססי לקנות אותו. יחד עם זאת, לגבי צלליות או סומק אני ממש ממליצה לך לבדוק היטב.

דבר נוסף שכדאי לדעת על חברות ומוצרים, זה שבדרך כלל מוצר שמיועד להכנת העור לאיפור, הגיוני וסביר שהוא נוסה עם המייקאפ של אותה החברה. זה אומר שפריימר מחברה מסוימת מסתבר שילך טוב עם המייקאפ של אותה חברה, וכנ"ל עם סרומים וכו'.

אין הכוונה שחייבים לקנות את ה"סט" ולפעמים אפילו עדיף שילוב אחר על פני השילוב של החברה הזו, רק משתפת כדי שתהיו מודעות לעניין.

לגבי המוצרים והאיכויות – לי מאוד חשוב שכל מוצר שנכנס למזוודת האיפור ולמכירת האיפור, עובר אצלי בדיקה קפדנית שאני ממליצה לכל אחת להעביר על מוצר לפני שהיא מכניסה לתיק. אנחנו לא אמורות להיות פראייריות של פרסומות!

אז מה אני בודקת במוצר חדש ומציעה גם לכן?

עמידות – בדקי שהמוצר עמיד מספיק לפי הצורך שלך, יש כאלה שזה בכלל לא חשוב להן וידלגו על הבדיקה הזו שבהכרח לוקחת מספר שעות.

נוחות ההשמה – באייליינר לדוגמה זה לדעתי אחד הדברים החשובים ביותר, אם הוא לא נוח להשמה הוא כבר לא "אייליינר”- שזה בתרגום קו עין אלא קו גבה, קו עפעף ועוד ועוד.

איכות – באבקות אני בודקת את כמות הצבע והפיגמנט והפיזור על העור.

ואחרון חביב – המחיר! למה שאני אשלם על מוצר יותר, כשיש לי את אותו מוצר עם אותם יתרונות ביותר כסף? אז גם זה חשוב למדי.

רוצה לקבל טיפים לאיפור מקצועי במייל? השאירי פרטים

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים