שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » בכירי משרד החינוך ביקרו במוסד החרדי והתרגשו: "נאמץ את השיטה"
חינוך לערכים
במסגרת תכנית "נשים פורצות תקרת זכוכית" הגיעה משלחת של בכירי משרד החינוך במרכז 'נעורים' בירושלים | "היה קידוש ה' גדול לראות את החיבור בין המגזרים"
מרכז 'נעורים' בירושלים | צילום: באדיבות המצלם

פגישה מיוחדת של בכירי משרד החינוך שנערכה השבוע במרכז 'נעורים' בירושלים שנועד להעצים נערות חרדיות ולעזור להן בהתמודדויות היומיומיות של הגיל המורכב, מוכיחה כי גם בימים כה מלאי מחלוקת ויצריים ניתן להגיע להבנות ולהערכה הדדית בין המגזרים. 

הגב' ענת יצחקי, מנהלת אגף מו"פ במשרד החינוך הגיעה לפגישה במשרדי 'נעורים' יחד עם כעשרים וחמש נשות צוות האגף ובהן מנהלות מחוזיות, מפקחות מאגף קידום נוער, מנחות מקצועיות, ד"ר לחינוך ומטפלות מקצועיות בתחומים שונים.

הן הגיעו למקום במסגרת תכנית "נשים פורצות תקרת זכוכית" כדי להכיר מקרוב את פועלה של הגב' דייטש ולהבין את דרכי החינוך הייחודים של המרכז שבניהולה. גב' דייטש קיבלה את פניהן במרכז המפואר יחד עם המנהלות והצוות המקצועי שלו, שילבה בדבריה בין העשייה של המקום לסיפור חייה הפרטיים-משפחתיים כאישה חרדית המגוייסת לטובת הקהילה כדוגמת נשים חרדיות רבות המשלבות בין גידול משפחה להתנדבות בקהילה. גב' דייטש תארה את פעילות החברה והרווחה של עמותת חסדי יוסף השנים האחרונות שמרכז "נעורים" הוא רק אחד מתוכם. 

"האורחות היו מלאות התרגשות" מספרת גב' תמר גבאי מהנהלת הארגון. "הן הבינו את התהליכים העמוקים שאנו עושים בקרב אלפי נערות חרדיות, שמעו סיפורים אישיים מרגשים, והתחברו מאוד לעשיה, לדילמות, ולערכים".

עוד מבחזית החדשות

לדבריה, "היה קידוש ה' גדול לראות את החיבור בין המגזרים. גב' יצחקי וכל צוות משרד החינוך יצאו מגדרן כשנחשפו למודל הייחודי שפיתחנו בעזרת אנשי מקצוע, במסגרתו בנינו מודל שבונים אמון מיטבי עם הנערות. לשמחתנו הן הבטיחו לאמץ את השיטה ולהעביר הלאה אותה ואת הצלחתה".

מנהלות המחוזות של הארגון דיברו על הצורך בפתיחת סניפים נוספים של הארגון מלבד הקיימים בערים ירושלים וביתר עילית , ואנשי משרד החינוך אמרו כי יעזרו בכך ככל יכולתם. הם גם הציעו מיוזמתם לקשר את הארגון החרדי עם מובילי דעת קהל נוספים הן במשרדי הממשלה והן בעיריות השונות. 

גב' דייטש אומרת "מלבד ההדים הנרחבים שאנו מקבלים מהנערות, הוריהן והמחנכות שלהן, המצביעים לנו עד כמה השיטה שפיתחנו ייחודית ויעילה, שמחנו לקבל את הפידבק מאנשי המקצוע של משרד החינוך. אנו נכונים לפתח את השיטה הזו כדי להקנות כלים יעילים להצמחה וחינוך, בחינם, לכל בית בישראל".

הצטרפו ועקבו אחר
עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים