שיתוף
תגובות
צרכנות » די ליוקר המחיה: ההסתדרות יוצאת בסדרת הפגנות ברחבי הארץ
ההסתדרות מעלה הילוך: החל מהיום צפוי גל הפגנות ארצי, בקריאה לממשלה העתידית לטפל ביוקר המחיה | היכן יתקיימו יתר ההפגנות ומתי? המפה המלאה בכתבה
‎⁨הפגנה | צילום: דוברות ההסתדרות

ההסתדרות מעלה הילוך במלחמה נגד יוקר המחיה. היום (שלישי) ישתתפו מאות עובדים וגמלאים מאזור חיפה והסביבה בהפגנה הראשונה שתפתח את גל המחאה הארצי של ההסתדרות נגד יוקר המחיה. במהלך השבועות הקרובים, צפויה ההסתדרות לקיים הפגנות בכל רחבי הארץ, בקריאה לממשלה החדשה להפעיל באופן מיידי את תכנית החירום להורדת יוקר המחיה. ההפגנה הראשונה, תיערך בקריית הממשלה בחיפה בשעה 13:30. 

מפת ההפגנות של ההסתדרות נגד יוקר המחיה | צילום: דוברות ההסתדרות

עוד מבחזית החדשות

יש לציין כי על אף שהמאבק הנוכחי מופנה למקבלי ההחלטות, ההפגנות לא יהיו בעלי אופי פוליטי. ההשפעה של עליית האינפלציה, גל ההתייקרויות במשק, שחיקת שכרם של העובדים והעוני של הגמלאים, אינם מבדילים בין ימין ושמאל. מאבק הדי! הוא מאבק חברתי ומשתתפי ההפגנות ישקפו את כל רבדי החברה הישראלית.

לדברי יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד "מדי יום אנחנו קמים לעוד בשורה על עליית מחירים, ואנחנו לא רואים את הסוף. לא ייתכן שבמדינה עשירה חיים אנשים עניים שלא סוגרים את החודש. זה הזמן של כולנו לומר 'די!'. די להשתוללות, די לאוזלת היד, די להפקרות. אנחנו יוצאים היום לרחובות, מימין ומשמאל, דתיים וחילוניים, עובדים וגמלאים ודורשים מהממשלה החדשה לעשות פה סדר, להחזיר את השפיות ולפעול להפחתה מיידית ביוקר המחייה.

אני מצפה לראות אתכם, אזרחים ואזרחיות, עומדים בגאווה לצד נציגי ההסתדרות, העובדים והוועדים ויחד, כחזית אחת ומאוחדת, אומרים באופן חד ונחרץ לא עוד, לא על הגב של הציבור הישראלי. אנחנו רוצים להתפרנס ולחיות בכבוד. עם הקריאה הזאת נצא כולם לשטח מצפון ועד דרום, כי ביחד יש לנו את הכוח להשפיע. ההסתדרות תמשיך במאבק הצודק הזה ככל שיידרש, ולא נהסס לפעול עד שנראה הירתמות אמיתית של מקבלי ההחלטות ופתרונות מידיים שעוזרים להסיר את החרב הכלכלית שמונפת על החברה הישראלית".

ההפגנות מגיעות לאחר שההסתדרות העלתה מסע הסברה בעברית, רוסית וערבית, באתרים ובעיתונות תוך הפניית הציבור להסבר מפורט על המהלך המתוכנן והתוכנית הכלכלית להפחתת יוקר המחיה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים