פיג'ו משיקה רכב מנהלים מפואר חדש, והוא מגיע בגרסה איך לא… היברידית. בכך נמשכת המגמה החשמלית של קבוצת PSA בישראל.
כזכור, עד כה כבר הושקו בישראל שישה דגמים של מותגי אופל, פיג'ו, ו-DS שיש להם גרסאות חשמליות או היברידיות-נטענות ו-508 הוא השביעי בחבורה.
פיג'ו 508 היברידי – נטען יוצע בישראל באותה גרסה המשרתת את 3008 PHEV. בגרסה זו מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר המייצר 180 כ"ס, מנוע חשמלי קדמי עם 110 כ"ס ליצירת תפוקה משולבת של 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ. לתיבה האוטומטית 8 הילוכים. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש בגרסה זו הוא 7.9 שניות, לעומת 7.3 שניות בגרסת ה-225 כ"ס הרגילה, זאת בעקבות 300 ק"ג שנוספו למרכב בגרסה ההיברידית.
סוללות הליתיום-יון הנטענת שבדגם, מאפשרת לדגם נסיעה חשמלית מלאה לטווח של עד 57 ק"מ ועד למהירות של 135 קמ"ש. הדגם מצויד במטען פנימי בהספק של עד 7.4kW המאפשר טעינה מעמדת טעינה ביתית ייעודית או ציבורית לטעון את הסוללה בזמן של 1.6 שעות. טעינה מלאה משקע ביתי רגיל תדרוש כבר המתנה של 5.5 שעות.
ל-508 PHEV מפרט בטיחות מלא, וגם היא מוצעת ברמת הגימור העשירה 'GT', אך עם הבדלים קלים. כך למשל, יש לה חישוקי "18 במקום "19, וישנם תוספת בבורר מצב הנהיגה 'היברידי' ו'חשמל' ואליהם מצטרפים מצבי הנהיגה הרגילים 'ספורט' ו'רגיל'.
עיקר האבזור דומה לגרסה הרגילה וכולל תאורת לד מלאה, פנסי ערפל עוקבי-פנייה, גג זכוכית, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת האחורית, לבלם החנייה ולמושבים הקדמיים הכוללים עיסוי, מולטימדיה עם צג "10, מערכת שמע של פוקל ועוד.
מבחינת תג המחיר, מחירה של פיג'ו 508 בגרסת PHEV הוא 245,000 שקלים, יקר יותר ב-20,000 שקלים מגרסת ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין 225 כ"ס באותה רמת גימור 'GT'. לרוכשים עד סוף דצמבר תוענק עמדת טעינה, ולאלה שישלמו במזומן תינתן הנחה של 5,000 שקלים.