ענקית הרכב הקוריאנית החלה לשווק בישראל גרסה חדשה של דגם ה'סיד סטיישן'. כאשר מדובר בגרסה היברידית בה משולבים מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר ומנוע חשמלי במתח 48 וולט. המערך ההיברידי מחליף את מנוע הטורבו-בנזין 1.4 ליטר הישן, המערכת החדשה אמורה לאפשר גם התנעה חלקה יותר של המנוע, כיבוי המנוע לפרקי זמן קצרים וסיוע למנוע בעת האצה או תחילת נסיעה.
עד כה שווקה גרסת ה-5 דלתות של הסיד עם מנוע טורבו-בנזין 1.4 ליטרים (140 כ"ס) בשידוך לתיבה כפולת מצמדים וגרסת דיזל בעלת מנוע 1.6 ליטרים (115 כ"ס) עם תיבה ידנית. כעת גרסת הדיזל מתעדכנת עם מערכת מיקרו-היברידית 48 וולט. ההספק עלה ל-136 כ"ס ונתון המומנט עומד על 32.6 קג"מ (שיפור של 4 קג"מ) הזמינים ב-2,000 סל"ד. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.2 ק"מ לליטר. תוספת מערכת המיקרו-היברידית תרמה לא רק בביצועים, אלא גם סייעה לצמצם את פליטת המזהמים בכ-6% (שיפור מדרגת זיהום 7 לדרגה 5).
חוזקו של המנוע החדש של הסיד סטיישן הוא 160 כ"ס והוא מאפשר למכונית להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-8.8 שניות, כאשר מדובר בשיפור משמעותי מהמנוע הפורש: 140 כ"ס ו-9.6 שניות של הקודם.
מחיר קיה סיד עם מנוע ה-1.5 ל' הוא 139,000 שקלים, יקר ב-2000 שקלים מגרסת ה-1.4 ליטר היוצאת.
מנוע ה-1.6 דיזל בסיד הרגילה צויד במערך היברידי מתון, והספקו עלה מ-115 כ"ס ל-136 כ"ס. הממיר הקטליטי הוחלף, לשיפור נתוני הזיהום. גרסה זו מוצעת עם תיבה ידנית 6 הילוכים, ומחירה עלה ב-4000 שקלים, ל-123,000 שקלים.