שיתוף
תגובות
כלכלה » תקציב המדינה אושר: "טוב לכלכלת ישראל וטוב לאזרחי ישראל"
התקציב יעמוד על 484 מיליארד שקלים ב-2023, ו-513 ב-2024. התקציב עבר ללא מתנגדים, למעט שר התיירות חיים כץ שלא הצביע במחאה על הקיצוץ במשרדו
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ | צילום: שלומי אמסלם - לע"מ

הממשלה אישרה היום (שישי) את תקציב המדינה, שיעמוד בשנת 2023 על 484 מיליארד שקלים, וב-2024 על 513 מיליארד שקלים. התקציב עבר ללא מתנגדים, למעט שר התיירות חיים כץ, שהחרים את ההצבעה במחאה על הקיצוץ במשרדו וביטול הפטור ממע"מ על התיירות. לדבריו: "התקציב הורג את התיירות בישראל ולא נהוג שכהן משתתף בהלוויות". כעת יעבור התקציב לכנסת, שם הוא מיועד לעבור בקריאה ראשונה עד סוף החודש הבא.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר כי: "זהו צעד טוב למדינת ישראל, טוב לכלכלת ישראל וטוב לאזרחי ישראל". "בתקציב המוצע אנחנו רואים לנגד עינינו את המעמסה הגדולה המונחת על כתפי אזרחי ישראל ועמלנו רבות כדי להיאבק ביוקר המחיה המקשה על כל אזרח ואזרחית".

עוד מבחזית החדשות

עוד הוסיף סמוטריץ' "הגשנו תקציב מרוסן ואחראי ועמדנו במסגרות התקציב כפי שהצבנו לעצמנו, כנדרש בעת הזאת במים הסוערים של הכלכלה העולמית. התקציב יסייע לשמירה על התפתחותה של מדינת ישראל ותחזוק יציבותה של הכלכלה הישראלית".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר בירך על תוספת של מיליארד שקלים לתקציב משרדו ואמר כי במסגרת ההסכם, הטוטו עובר לאחריות משרדו וכי הסכמי השיווק לקבוצות יוכפלו. "אני שמח מאוד שכולם הבינו את החשיבות הגדולה לקידום עולם התרבות והספורט של כולנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים