שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שר הרווחה: "השילוב של אנשים עם מוגבלויות בחברה הוא אחד האתגרים החשובים בימינו"
יו"ר 'עלי שיח' הרב חיים פרקל, נועד לפגישה ממושכת עם שר הרווחה יעקב מרגי וצוות לשכתו | הדיון נסוב על מכלול הצרכים של נערים ומתבגרים עם מוגבלויות
שר הרווחה יעקב מרגי בפגישה עם יו"ר 'עלי שיח' חיים פרקל | צילום: דוברות

במהלך הדיון הציג יו"ר 'עלי שיח' הרב חיים פרקל את הפרויקטים שמפעילה עמותת 'עלי שיח' בפתרונות דיור למתבגרים והפעלת מרכזי התעסוקה. הרב פרקל סקר בפני שר הרווחה יעקב מרגי והמשתתפים את ההתקדמות הרבה שחלה בתחום של שילובם של אנשים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות בחברה וההבנה שהדבר מהווה תרומה הן למתבגרים עצמם, הן לקהילה והן למדינה. הנתונים מלמדים כי שילוב המתבגרים בחברה משתלם בסופו של דבר למדינה ומדובר בהשקעה שפירותיה בצדה.

שר הרווחה מרגי התרשם מפעילות העמותה והדגיש את החשיבות הרבה שמשרדו רואה בעזרה לאוכלוסיות אלו שבשנים האחרונות הצליחו להשתלב בחברה ועדיין הדרך ארוכה ועל המדינה לסייע ככל יכולתה לפרויקטים בתחומים אלו. במהלך המפגש עלו נושאים נוספים הקשורים לטיפול בנוער מתמודד ומסגרות נוספות שמפעילה 'עלי שיח', מסגרות שמשרד הרווחה שותף בהם. שר הרווחה ציין, כי משרדו יהיה שותף מלא לדאגה לרווחתם של אנשים עם מוגבלויות ובעלי צרכים מיוחדים.

עוד מבחזית החדשות

הרב חיים פרקל: "שמחתי לפגוש את שר הרווחה הרב יעקב מרגי, שיש לו ניסיון רב שנים בתחומים אלו מתפקידו כיו"ר ועדת החינוך בכנסת ותפקידים אחרים שמילא. שמחתי לגלות שאוזנו קשבת לצרכים של בעלי מוגבלויות ובכלל. השילוב של אנשים אלו בחברה, הוא אחד האתגרים החשובים ביותר בימינו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים