שיתוף
תגובות
חדשות » שר הבינוי והשיכון נפגש עם נשיא התאחדות הקבלנים הסינית "צ'ינקה": נוסיף כוח אדם לענף הנדל"ן
המשלחת הסינית כללה נציגים מחברות כח האדם המספקות עובדים לתאגידים במסגרת ההסכם הבילטרלי ונציגים מחברות הביצוע
שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף בפגישה עם פאנג קישן | צילום: באדיבות המצלם

משרד הבינוי והשיכון אירח אמש (חמישי) משלחת מקצועית מסין. בפגישה נכחו נציגים מקצועיים מהמשרד ובמהלכה דנו בביצוע ההסכם הבילטרלי בין המדינות והן במודל חברות הביצוע.

נשיא התאחדות הקבלנים הסינית "צ'ינקה", פאנג קישן, הודה לשר על האירוח וקבלת הפנים וכן הביע את שביעות הרצון של צי'נקה מהפעילות מול המשרד. פאנג ציין בפגישה כי התרשם מאוד מהיעדים והתכניות של המשרד בתחום הדיור ומסר שישמח לסייע בהוצאה לפועל של התכניות באמצעות כח אדם וטכנולוגיות חדשות בענף הבנייה. המשלחת הסינית כללה גם נציגים מחברות כח האדם המספקות עובדים לתאגידים במסגרת ההסכם הבילטרלי ונציגים מחברות הביצוע.

השר יצחק גולדקנופף הודה לנשיא ההתאחדות ולסגניתו על שיתוף הפעולה המוצלח בין הצדדים וציין כי ישנה שביעות הרצון גבוהה בישראל ממעל ל-16 אלף פועלי הבניין הסינים העובדים בארץ.

במהלך הפגישה הוצגה סקירה מקיפה על שוק הדיור בישראל שכללה בין היתר את הצרכים, היעדים והאתגרים של ישראל בתחום זה.

עוד מבחזית החדשות

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף אמר בפגישה, כי "אני שמח על ביקורם של המשלחת המקצועית. ניהלנו דיון ענייני להמשך והרחבה של שיתוף הפעולה עם צ'ינקה. במטרה להביא לכח עבודה נוסף בשוק הנדל"ן הישראלי".

לדברי מנהלת אגף בכיר לתכנון אסטרטגי ומדיניות, מיכל ארן, "משרד הבינוי והשיכון שם לעצמו למטרה לפעול להגדלת היצע הדיור ולמתן מענה לביקושי השוק, אנו רואים בשיתוף הפעולה עם צ'ינקה ככלי מרכזי בדרך להשיג מטרה זו, אנו מודים מאוד על שיתוף הפעולה הקיים היום וכעת עם הפנים קדימה להרחבת העבודה המשותפת בנושא".

מנהל תחום קשרי חוץ ועובדים זרים, אריאל פרטוש. אמר, "במסגרת ההסכם הבילטרלי בין ישראל לסין שנחתם בשנת 2017, וכן במסגרת מודל חברות הביצוע הסיניות שהמשרד מפעיל החל מאותה שנה, שמחנו לארח משלחת חשובה זו מסין במשרדנו. לצד שביעות רצון הדדית שמענו מהצד הסיני נושאים שחשובים להם בכל הנוגע לעובדים ונפעל בהתאם. המפגש עם השר, כמו גם המפגש המקצועי היו חשובים מאוד לשימור, חיזוק והעמקת היחסים בין ישראל לסין בתחום הדיור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים