שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » שר הביטחון: "מצור מוחלט על הרצועה, אנו נלחמים בחיות אדם"
חרבות ברזל
שר הביטחון הורה להטיל מצור מוחלט על רצועת עזה: "לא יהיה חשמל, לא יהיה מזון, לא יהיה דלק"
תקיפת צה"ל בעזה | צילום: תקשורת ערבית

שר הביטחון יואב גלנט הורה להטיל מצור מוחלט על רצועת עזה, כחלק ממערך הלחימה מול מחבלי חמאס. במהלך הערכת מצב בפיקוד דרום אמר גלנט: "לא יהיה חשמל, לא יהיה מזון, לא יהיה דלק – הכל סגור. אנחנו נלחמים בחיות אדם ואנחנו נוהגים בהתאם".

נזקי התקיפה בעזה | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

מוקדם יותר היום התייחס דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי למצב ברצועה. "המעברים סגורים ברצועה, אין חשמל ברצועה, אין נכנס ואין בא לרצועה. עזה במצור" אמר הגרי בהצהרה לתקשורת "יש מאות קבורים מתחת לבניינים בהתקפות שלנו".

עוד מבחזית החדשות

דובר צה"ל התייחס לתקיפות האחרונות ברצועת עזה: "אנחנו מגיעים ונגיע ביממה הזאת לאלפי מטרות שהותקפו. בכל מטרה כזאת יש מחבלים, אנחנו לא תוקפים מרחבים שאין בהם מחבלים. כל איתור שיש בו מחבלים – ייתקף. כל איתור מודיעיני, כל מפקדה, כל חמ"ל שליטה שלהם – ייתקף".

"צה"ל נמצא בהתקפה. אנחנו עברנו לגלי תקיפה עוצמתיים. הם גלי תקיפה בהרכב אווירי רחב של 60-50 מטוסי קרב שמטילים מאות ואלפי חימושים על מטרות. כל ארבע שעות יוצא גל כזה ותוקף".

עוד מבחזית החדשות

בשעות הבוקר תקפו כלי טיס של צה"ל מחסן אמצעי לחימה ופיר כניסה למנהרת טרור תת-קרקעית בשטח הרצועה ששימשו את בכירי חמאס. בנוסף, הותקפה מפקדה מבצעית של הג'יהאד האיסלאמי במסגד בשכונת זיתון ברצועה, ומפקדה נוספת ששימשה את חמאס בחאן יונס.

כמו כן, כלי טיס של צה"ל תקף בשעה האחרונה כלי רכב של חמאס שהתקרב לגדר המערכת מרצועת עזה לכיוון שטח מדינת ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

5 תגובות

  1. ישרפו הידיים של אנשי הלוגיסטיקה שלא יודעים לתאם בין הציוד הנדרש לחיילי המילויים.שום ממשלת איחוד לא תפתור את בעיות הלוגיסטיקה.עם ישראל שיודע לדאוג לעצמו בעזרה הדדית יבוא בחשבון עם האפסים בצבא.

  2. תמחקו אותם כל המסתובבים שם זה מחבלים פוטנציאלים מספיק עם הנקודתי הזה אתם רחמנים תהרגו את הבוגרים כולם תשאירו נשים ותינוקות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים