שיתוף
תגובות
צרכנות » שימוש יעיל במזגן בחורף: כך תעשו את זה נכון
הכן מזגנך לחורף
החורף כבר התחיל להראות את קיומו עם כמה גיחות של גשם וטמפרטורות שיורדות להן בהדרגה, ואחד הצעדים הראשונים בהכנה לחורף היא חימום הבית
איך לשנות בין מצב קירור לחימום במזגן

אין כמו לחזור הביתה מרחוב גשום וקר וליהנות מחום נעים בחלל הבית. היום כבר ידוע כי מבין כל אמצעי החימום הקיימים בשוק המזגן הוא היעיל ביותר. בכמה צעדים פשוטים ניתן לייעל את חימום הבית באמצעות מזגן אף יותר.

מזגן טוב ככל שיהיה לא יוכל לשמור על הטמפרטורה הרצויה אם האוויר החם היוצא מהמזגן “יברח” החוצה. רצוי לדאוג שכל חלונות הבית יהיו מוגפים למעט פתח קטן לאוורור. יש לדאוג שהבית יהיה אטום ואם יש צורך רצוי לבודד אותו באמצעות בידוד תרמי.

חשוב לבדוק את פתחי יציאת האוויר של המזגן ולוודא שאינם חסומים. בנוסף, במזגן עילי יש לכוון בחורף את התריסים כלפי מטה. לאוויר חם יש תכונה של התרוממות כלפי מעלה. בצורה כזאת האוויר החם ייפלט מטה ויעלה אט אט למעלה וכך יחמם את כל החדר במהירות. 

תחזוקה שוטפת של המזגן תשמור על איכותו ואורך חייו והוא יתפקד בצורה טובה ויעילה יותר. יש לנקות ביסודיות את המסננים. במהלך הזמן הם צוברים לכלוך ואבק ופוגעים בפעילות האפקטיבית של המכשיר. רצוי לנקותם על ידי שטיפתם במים זורמים, ייבושם והתקנתם מחדש.


התוכן מוגש באדיבות אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה השומרת על חיסכון באנרגיה ושמירה על איכות הסביבה

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים