שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רה"מ בנט שוב מתנגד לדעתם של המומחים
בהערכת המצב
מדובר בניגוד לדעת מומחי משרד הבריאות לאחר שכזכור, רק אתמול ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, הביעה הסתייגות בחדשות 12 משינוי המדיניות
רה"מ בנט נואם במליאת הכנסת | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

רה"מ בנט הנחה בהערכת המצב היומית עם צוות הפעולה הלאומי להתמודדות עם נגיף הקורונה, כי יש להתקדם להפסקת בידודי התלמידים בערים הירוקות כבר בשבוע הבא.

לדבריו: "במסגרת החשיבה המחודשת ועל רקע צליחת הגל הרביעי – המספרים צונחים כל יום. אני מבקש למצוא פתרון להקדמת הפטור מבידודים לתלמידים בערים ירוקות, ולא לחכות עד ה-15 באוקטובר – אלא להציג משהו חכם ויעיל עוד לפני".

הוא הסביר: "העיקרון הוא בדיקות במקום בידודים. לדוגמה, אבקש למצוא פתרון להקדמת הפטור מבידודים לתלמידי בתי ספר בערים ירוקות, ע"י צוותים של מגן חינוך, שיבצעו בדיקה פיזית בכיתות. אני מבקש מכם לבוא עם פתרונות. אני רוצה לתת שקט נפשי להורים שיוכלו לצאת לעבודה ולשלוח את הילדים לבתי הספר, ולסיים את תקופת חוסר הוודאות. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למגמת תחלואה יורדת, ומצד שני לא לאפשר הדבקות המוניות. יש כאן איזון עדין".

אך מדובר בניגוד לדעת מומחי משרד הבריאות לאחר שכזכור, רק אתמול ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, הביעה הסתייגות בחדשות 12 משינוי המדיניות ללא קבלת תוצאות פיילוט הכיתה הירוקה. "כשאנחנו רוצים לשנות את מדיניות הבידוד, אנחנו צריכים לוודא שבאמת לא צריך בידוד. זה עדיין ילדים לא מחוסנים", אמרה ד"ר אלרעי פרייס בתוכנית חיסכון.

"אנחנו רוצים לראות את הנתונים של הפיילוט, אם בהמשך ראש הממשלה יחליט שהוא רוצה להתקדם עם שינוי מדיניות הבידודים, ללא קשר לפיילוט – זה משהו אחר. אנחנו כאנשי מקצוע ואנשי בריאות, צריכים להסתכל על הנתונים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים