שיתוף
תגובות
טבע » פעוטה ישראלית הותקפה בידי זאב ערבות
רגעי אימה
זאב ערבות תקף פעוטה ישראלית בלוס אנג'לס, אביה, אריאל אליהו, חילץ אותה מידיו כשהוא צועק בעברית | זאבי ערבות נפוצים בסביבות לוס אנג'לס, אזור מגורי המשפחה

זאב ערבות תקף פעוטה ישראלית בלוס אנג'לס, אביה חילץ אותה וצעק בעברית. בבית משפחת אליהו תיעדו את רגעי התקיפה של ילדתם בת השנתיים אשר ננשכה על ידי הזאב, שגרר אותה על המדרכה. אביה, אריאל -הרים אותה מן המדרכה והבריח את זאב הערבות. הסיוט של משפחת אליהו מלוס אנג'לס התגשם כאשר בשעות הצהריים של יום שישי האחרון זאב ערבות תקף את הפעוטה בת השנתיים בשכונת וודלנד הילס בקליפורניה.

בתיעוד מצלמות האבטחה בביתם של המשפחה, ניתן לראות כי אביה של הפעוטה, אריאל אליהו, החנה את רכבו בכניסה לבית והוציא ממנו את בתו הקטנה, אותה אסף מוקדם יותר מגן הילדים. שניות אחר כך, בעת שהאב ניגש להוציא את הצעצועים שלה מן הרכב, זאב ערבות התגנב מאחור, רץ במהירות הבזק לעבר הפעוטה והפיל אותה על המדרכה. כשהוא נושך אותה מספר פעמים וגורר אותה על המדרכה בזמן שהיא צועקת ובוכה. אביה שמע את הצעקות ורץ לחלץ אותה, תוך כדי שהוא צועק בבהלה בשפה העברית.

עוד מבחזית החדשות

"בהתחלה אריאל חשב שהיא נפלה, רק אחרי שהוא רץ אליה הוא ראה שם זאב ערבות", שיחזרה בראיון אמה של הילדה, שירה אליהו. האב אריאל הרים את בתו והבריח את זאב הערבות. הפעוטה סובלת משריטות ברגלה ונלקחה לבית החולים המקומי שם קיבלה כנדרש זריקה נגד כלבת. תוך כדי הדיווח הראשוני בתחנת הטלוויזיה המקומית מבית המשפחה, שוב הופיע זאב ערבות בבית, והאב הבריח אותו. במשפחת אליהו אומרים כי נמאס להם מההגעה הבלתי פוסקת של זאבי ערבות אל קרבת ביתם.

מפקד מחלקת המידע לחיות בר בקליפורניה, פטריק פוי, אמר כי "נערכת חקירה משותפת עם בקרת בעלי חיים בלוס אנג'לס כדי לחפש את זאב הערבות". וכי הם "בודקים את סימני הנשיכה בבגדי הפעוטה בחיפוש אחר שאריות DNA". לדבריו, "זאבי ערבות הם בעיה גדולה פה, כבר היו דיווחים קודמים שהם פגעו בחיות מחמד". פוי הוסיף כי במהלך השנה החולפת זאבי ערבות נוספים תקפו שבעה בני אדם וחיות מחמד רבות בעיר לוס אנג'לס. לדבריו, "מומלץ לתושבים לבנות גדרות בגובה של לפחות 2.5 מטר, וחשוב שהם לא יאכילו את זאבי הערבות או חיות אחרות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים