שיתוף
תגובות
כלכלה » פאניקה בשוק הבנקאות האמריקאי: בנק גדול נוסף בסכנת סגירה
מניית בנק ה-first republic קרס ביותר מ-50% בטרום מסחר בניו יורק ושווי ירד ב-40% | נפילות הבנקים גרמו להורדת הציפיות של הריבית העתידית של הבנק הפדרלי
התאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות בארה"ב | צילום: בריטניקה

לאחר קריסת בנק סיליקון ואלי ביום חמישי, וה-Signature Bank אתמול, היום נראה כי היציבות בבנק נוסף נמצאת בסימן שאלה ה. מדובר בבנק First Republic Bank. שבחודש האחרון, קרסה המנייה שלו ביותר מ-50% וטרום מסחר בניו יורק איבד הבנק כ-40% משוויו.

נפילות בנק הסיליקון ואלי וה-Signature Bank גרמו להורדת הציפיות לגבי גובה הריבית העתידית של הבנק הפדרלי. הבוקר עדכנו כלכלנים של כמה מהבנקים המובילים את התחזית להחלטת הריבית ב-22 ממרץ לעלייה של 0.25% במקום 0.5% לפני כן. כמו כן, קיימת גם האפשרות כי הפד לא שינה את הריבית כלל, על רקע המשבר הבנקים.

עוד מבחזית החדשות

ביום חמישי הודיעו הרגולטורים הבנקאיים בקליפורניה על סגירת בנק סיליקון ואלי, בעקבות קריסת המניה שלו. הבנק שהיה דומיננטי מאוד בליווי חברות הייטק הועבר לידי כונס נכסים במטרה להגן על כספי הפקדונות בזמן המשבר שפגע במניות הבנקאות.

הלילה (ראשון) נסגר בארה"ב גם ה-Signature Bank בהתאם על פי החלטת מחלקת השירותים הפיננסיים של מדינת ניו יורק, אשר מינה את התאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות (FDIC) ככונס נכסים של הבנק. לבנק יש כ-40 סניפים ברחבי ארה"ב בניו יורק, קליפורניה, קונטיקט, צפון קרוליינה ונבאדה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים