שיתוף
תגובות
משפחה » חינוך » עמותת "אוהל – הבית לחינוך מקדם" מסכמת בסיפוק רב את תנופת ההתפתחות עם פתיחת שנת הלימודים
הנהלת המוסדות: "כמיטב המסורת נמשיך להשקיע בתלמידים את מיטב הכוחות ולעשות הכל למען פריחתם, קידומם ושגשוגם"
תגיות:
בניין עמותת "אוהל - הבית לחינוך מקדם" | צילום: דוברות

בעמותת "אוהל – הבית לחינוך מקדם" מסכמים בסיפוק עצום את תנופת ההתפתחות המרשימה של המוסדות למען התלמידים אשר פתחו את שנת הלימודים תשפ"ד בהצלחה גדולה ובסייעתא דשמיא.

מדובר בשישה מוסדות לחינוך מקדם, ובהם מעון יום שיקומי חדש "אוהל" בעיר בית שמש, תלמוד תורה חדש "התקשרות" בכפר חב"ד, בית ספר לבנות "שירת אסתר" ברמת בית שמש ד', ישיבה קטנה "מאור התורה" בבית שמש, ת"ת "אור התורה" באידיש ותלמוד תורה "באר מים חיים" בבית שמש אשר בחסדי שמים פתחו את שעריהם עם פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד.

במעון היום השיקומי החדש "אוהל" בעיר בית שמש הודו הורי הפעוטות בהתרגשות להנהלת המוסדות שעשו רבות למען פתיחת המעון החדש בצורה מכובדת וראויה במבנה רחב ידיים עם צוות מקצועי מהשורה הראשונה. 

עוד מבחזית החדשות

בסימן של התחדשות, כמאה תלמידות גדשו עם פתיחת שנת הלימודים את בית הספר "שירת אסתר" הממוקם במתחם חדש ברמה ד' בעיר בית שמש, שם בכיתות מרווחות ומאובזרות במיוחד הם פתחו את שנת הלימודים יחד עם הצוות המסור והאכפתי.

גם בכפר חב"ד נרשמה התרגשות של ממש אצל הורי הילדים עם פתיחת שנת הלימודים בתלמוד התורה "התקשרות" מבית "אוהל – הבית לחינוך מקדם". התלמידים נכנסו לכיתות המרווחות ופתחו את שנת הלימודים בכוחות מחודשים ועם צוות מחנכים מקצועי ומסור במיוחד. בתלמוד התורה ישנם צוותי חינוך מן השורה הראשונה הפועלים למען הצלחת התלמידים עם קשיי תקשורת.

בתלמוד תורה "אור התורה" באידיש בהנהלת הרב שלום דמן שליט"א כמו גם בת"ת "באר מים חיים" בניהולו של הרב אליהו לעמברגר שליט"א נפתחה שנת הלימודים בסימן של התרחבות והתחדשות. 

הצלחה כבירה נרשמה השנה בישיבה קטנה החדשה "מאור התורה" בבית שמש שם עשרות בחורי חמד פתחו את שנת הלימודים תשפ"ד בהתרגשות מיוחדת. לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ד הגיעו בחורי החמד יחד עם הוריהם מתוך תקווה ושאיפה לעלות בסולם העולה בית השם בתורה וביראת שמים טהורה יחד עם צוות הישיבה המקצועי והמסור במיוחד כמותו לא ניתן למצוא באף מקום אחר.

עוד מבחזית החדשות

מנהלה הרוחני של הישיבה, הרב אליעזר קאליש שליט"א מספר בהתרגשות כיצד עשרות הבחורים פתחו את שנת הלימודים בתחושה מיוחדת. "זו שנה שלישית של הישיבה וברוך השם אנו רואים הצלחה יוצאת דופן. יש לנו כאן צוות רחב ומקצועי המעניק יחס של בן יחיד לכל בחור ובחור בישיבה. הייחודיות שלנו הוא ביחס וליווי אישי לבחורים שמגיעים לכאן עם קשיי למידה והתנהגות. מעבר לסדרי הישיבה הרגילים אנו עורכים כאן פעילויות, חוויות וחוגים מיוחדים המעניקים ערך מוסף לבחורים. מעבר לצוותי החינוך יש לנו כאן אף אנשי מקצוע, מטפלים רגשיים, ריפוי בעיסוק, פסיכולוג ופסיכיאטר".

בהנהלת המוסדות סיכמו בסיפוק אדיר את תנופת ההתפתחות עם פתיחת שנת הלימודים ואמרו כי, "בחסדי שמים זכינו לפתוח את שנת הלימודים בהצלחה רבה עם מאות תלמידים ותלמידות שהצטרפו לבית לחינוך מקדם. כמיטב המסורת נמשיך להשקיע בתלמידים את מיטב הכוחות ולעשות הכל למען פריחתם ושגשוגם".

ההורים המאושרים הודו בחום ובהתרגשות להנהלת המוסדות אשר דאגו לפרטים הקטנים עם פתיחת שנת הלימודים. ההורים שיבחו את המסירות יוצאת הדופן ואמרו כי הם מרגישים היטב כיצד הם מפקידים את ילדיהם בידיים הכי טובות ומסורות שרק ניתן למצוא.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים