שיתוף
תגובות
דעות » עם איזה מייקאפ מומלץ לצאת בקיץ?
עמדת טיפוח:
הרבה מייקאפים מצוינים יש בהם רק 15 spf ולכן לא מומלץ להיות איתם בשמש יותר מידי מהבחינה הזו. אסתי לאודר ידוע כגורם פיגמנטציות בשמש וכלל לא בריא ליום יום ושימוש תכוף
ערכת איפור | צילום: Daria Minaeva, שאטרסטוק

עוד רגע קט, וכבר מתקרב לו פסח בצעדים מלחיצים וגדולים. ואיך אני יודעת? לפי התקופה בה אני מתחילה להתלבט בין ערימת כביסה ריחנית לניקיון ארון\מגירה\חדר נוסף, ובסוף מתפשרת על קניות לחג עם אלכוהול ג'ל בכיס ומסיכה בלב.

הבטחתי בשבוע שעבר לכתוב על האותיות הלא מובנות הכתובות על התכשירים לפנים ותמיד על המייקאפ. ראשי התיבות של המילים spf ומה משמעותן עבורנו. התרגום הוא "גורם מקדם ההגנה"- Sun Protection Factor.

האותיות האלו מסמנות את רמת מקדם ההגנה שבמייקאפ, המספר אומר לנו כמה זמן אפשר להיות עם המייקאפ בשמש עם הגנה מכווית שמש – כשההשוואה היא לעומת מצב ללא תכשיר כלל (מקרינת UVB).

הבה נדגים: נניח לוקח לכן כחצי שעה להאדים לגוון עגבנייה מצויה לאור השמש, השימוש בתכשיר עם spf 15 יאריך את חצי השעה הזו פי 15. אם 30, אז פי 30 ואנא חשבנה לבד את ההמשך.

אני לא חושבת שבזמן המאתגר הספציפי הזה, כמות החשיפה לשמש אמורה להדאיג פה מישהי (אם היא לא יושבת כל היום במרפסת עם הילדים…) אבל כמו שאני תמיד אומרת למי שמוכן להקשיב – תמיד טוב לדעת!

חשוב לדעת שחשיפה בלתי מבוקרת (הם מתכוונים בלי שיש אמא בוגרת באזור) לשמש, יכולה לגרום להזדקנות העור, סרטן וכוויות.

בעזרת ה' בקרוב כשהכול יהיה טוב, ממליצה להשתמש במסנני קרינה משולבים שכוללים הגנה גם נגד קרינה על סגולה וגם UVB עם 30 spf.

הרבה מייקאפים מצוינים יש בהם רק 15 spf ולכן לא מומלץ להיות איתם בשמש יותר מידי מהבחינה הזו. אסתי לאודר ידוע כגורם פיגמנטציות בשמש וכלל לא בריא ליום יום ושימוש תכוף.

מילה לסיום: תנשמו עמוק, אנחנו נעבור את זה!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים