שיתוף
תגובות
חדשות » עולה ועולה: הדולר ממשיך לטפס ונסחר סביב 3.85 שקלים
המטבע האמריקאי ממשיך במגמת עלייה לאורך כל השבוע | ביממה האחרונה השלים הדולר עלייה בשיעור של כמעט 1% | גם האירו התחזק ונסחר ב-4.12 שקלים
דולרים | צילום: Oleg GawriloFF, שאטרסטוק

הדולר ממשיך להתחזק גם הבוקר (חמישי) ומגיע כבר ל-3.85 שקלים, בתחילת השבוע, נסחר הדולר ב-3.79. ביממה האחרונה השלים המטבע האמריקאי עלייה בשיעור של כמעט 1%. גם האירו התחזק ונסחר ב-4.12.

במקביל, יום המסחר בבורסה נפתח בירידות שערים. מדד ת"א-35 ירד ב-0.6%, ת"א-125 ירד ב-0.7%. מדד ת"א פיננסים ירד ביותר מ-1% וכך גם מדד הבנקים. גם אתמול השערים בבורסה נצבעו אדום, אך הירידות היו מתונות יותר.

עוד מבחזית החדשות

השבוע אמר נגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון כי "לאור אי הוודאות שיש כרגע במשק, אנחנו רואים מתחילת השנה פיחות עודף של כ-10%, זה מביא לאינפלציית יתר של כ-1.5% וזה כמובן גם חייב אותנו עם יד נוקשה יותר בתחום הריבית.

במכתב שצירף שר האוצר סמוטריץ' לדיווח של האוצר לכנסת השבוע, הוא הודה כי המצב פחות טוב ממה שחזו והתייחס לפיחות בשקל. "בהקשרי האינפלציה וממילא הריבית מצבנו טוב יותר מרוב העולם, ואולם המצב פחות טוב ממה שצפינו בעת הנחת התקציב, ובנוסף לאינפלציה העולמית ישנה השפעה על השוק הישראלי דרך הייבוא. השפעה זו עלולה להתעצם נוכח היחלשות השקל".

חשוב לציין שהן השער הרציף של הדולר והן שווקי המניות, נתונים לשינויים תמידיים במהלך יום המסחר, ועד לסוף היום המגמות עשויות להשתנות או להתחזק, בהתאם לסנטימנט המשקיעים ולאירועים שמתרחשים באותו יום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים