שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » נשיא רוסיה לשעבר: "מוסקבה מאיצה את ייצור אמצעי ההשמדה"
דמיטרי מדבדב הנשיא לשעבר, פרסם פוסט בחשבון הטלגרם שלו וכתב כי ארצו מגבירה את הייצור של "אמצעי ההשמדה החזקים ביותר, כולל אלה המבוססים על עקרונות חדשים"
סגן יו"ר מועצת הביטחון של רוסיה דמיטרי מדבדב | צילום: wikipedia

הבוקר (ראשון) אישר נשיא רוסיה לשעבר וסגן נשיא מועצת הביטחון דמיטרי מדבדב  כי ארצו מגבירה את הייצור של "אמצעי ההשמדה החזקים ביותר", ורמז לשימוש בהם נגד המערב. בפוסט שפרסם מדבדב בחשבון הטלגרם שלו הוא כתב כי "האויב שלנו אינו נוכח בתעלות רק בנפת קייב במלורוסיה, הוא נמצא גם באירופה, צפון אמריקה, יפן, אוסטרליה, ניו זילנד ובמקומות אחרים. מסיבה זו, אנו מגבירים את הייצור של אמצעי ההשמדה החזקים ביותר, כולל אלה המבוססים על עקרונות חדשים"..

הנשיא לשעבר לא פירט את העקרונות החדשים הללו, אך ההערכה היא שהוא ככל הנראה התייחס לדורות חדשים של כלי נשק היפרסוניים שמוסקבה מפתחת בשנים האחרונות. הכישלונות הצבאיים של רוסיה באוקראינה בחודשים האחרונים העלו חשש שמוסקבה שוקלת להשתמש בארסנל הנשק הגרעיני שלה כדי לשנות את מאזן הכוחות.

עוד מבחזית החדשות

למרות זאת, נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הבהיר בשבוע שעבר כי נשק גרעיני הוא "הגנה" שנועדה לפתוח ב"מתקפת תגמול". הנשיא הרוסי גם העלה את האפשרות שרוסיה תתקן את הדוקטרינה הצבאית שלה על ידי אימוץ העיקרון של מתקפת מנע לפירוק האויב מנשקו.

שר החוץ הבריטי ג'יימס קלירלי אמר היום בראיון לערוץ "סקיי ניוז" הבריטי, כי בריטניה מעוניינת ששיחות השלום יתקיימו "בהקדם האפשרי", אך הדגיש שאוקראינה היא זו שצריכה לקבוע את הפרמטרים לכל משא ומתן אפשרי. לדבריו "כל משא ומתן צריך להיות אמיתי, הוא צריך להיות משמעותי. הם לא יכולים להיות רק כיסוי להתחמשות רוסית ועוד גיוס חיילים. אני לא ממש רואה שום אינדיקציה שנותנות לי ביטחון שוולדימיר פוטין ייכנס לשיחות האלה עם כוונות טובות. סגנון ההצהרות באופן כללי הוא של עימות"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים